XV 1700 Roadstar

Firebird76

Rookie
14 okt 2018
29
4
Ja, ja , het staat bijna te gebeuren.
Als alles “smooth sailed” dan heb ik volgende week een exemplaar uit 2005/2006. Na een aantal wikken en wegen, merken en modellen vergelijken blijf ik toch terug komen op de wild/roadstar.
Toch zou Ik graag nog wat advies/puntjes van aandacht voor de aanschaf van jullie horen. Op dit forum is voornamelijk de 1600 besproken maar ik heb het idee dat de 1700 daar niet veel van af wijkt, correct me if i’m wrong.

Bij mijn weten heeft dit model geen last van de versnellingsbak problematiek, Klopt dat?


Als de motor goden mij goed gezind zijn zal ik zeker even een plaatje uploaden.

Alvast bedankt!

Groet,

FB
 
Hele goede keuze, kan niets anders opmerken. Er zijn inderdaad weinig verschillen, is dus net zo betrouwbaar als de 1600. Bericht had daarom ook best gepast in het 1600 topic.
Geen versnellingsbak problematiek, de 1600 overigens ook niet. Was een preventieve terugroep actie, er rijden er nog genoeg rond zonder aanpassing, geen problemen.
Anders zijn de remmen, verbeterd, de inhoud naar 1670cc, tubless velgen, gegoten wielen, ander achterlicht en andere risers. En dus de naam, Roadstar omdat het een model was voor de Amerikaanse markt.
Hier de Amerikaanse review.
Consent Form | Motorcycle Cruiser
 
Terug
Bovenaan Onderaan