XV1000 CDI

meningmag

Rookie
2 jan 2014
27
6
Landgraaf
Hallo,

Ik ben voor een bobber project op zoek naar de CDI van mijn '85 Yamaha XV 1000. Op de CDI staat:

Mitsubishi
Igniter
J4T01171
5422

De laatste 4 cijfers zijn slecht te lezen kan ook een 3 ipv een 5 zijn.
Ik hoor het graag.
 
Hallo heb deze nog voor u liggen.
onderdeel nummer is J4T01171.
Het onderste 4 cijferige nummer heeft enkel met produktie te maken.

Prijs 60 euro exclusief verzenden
full
 
Hallo frits lees toevallig net op motorforum .Heb er inderdaad nog 1 liggen.
stuur anders even mail naar alfaduc@zeelandnet.nl
Sorry, ik heb ondertussen een nieuwe bij “Carmo electronicsl” in Helmond aangeschaft. Die hebben een verbeterde en digitale variant ontwikkeld. Ik heb hem ondertussen op m’n motor zitten en hij loopt stukken beter en sneller dan vroeger. Zelfs het geluid dat hij maakt klinkt anders. Maar bedankt voor je reactie, ik heb het alleen te laat gezien.
Groeten Frits
 
Sorry, ik heb ondertussen een nieuwe bij “Carmo electronicsl” in Helmond aangeschaft. Die hebben een verbeterde en digitale variant ontwikkeld. Ik heb hem ondertussen op m’n motor zitten en hij loopt stukken beter en sneller dan vroeger. Zelfs het geluid dat hij maakt klinkt anders. Maar bedankt voor je reactie, ik heb het alleen te laat gezien.
Groeten Frits
Maar ik zat te bedenken dat een reserve exemplaar misschien wel handig is. Als je er een schappelijk prijsje voor vraagt wil ik hem evengoed wel van je overnemen. Reageren is misschien wel handiger op m’n mailadres: superbaas@hotmail.nl
Groeten Frits
 
Terug
Bovenaan Onderaan