xv1000 chopper

thuis weer opgedroogd,carbs gemonteerd,luchtfilter erop(eerst origineel,later k&n erop).de remmen maakt droog voor elkaar,er moesten ook 2 nw remzuigers in,dure grap 60 euro p/stuk.....
 
zo dus
full
 
zo daar zijn we weer,het zadel is inmiddels klaar,bedankt caro en hieke,het is erg mooi geworden vind ikzelf.de tank en zijkappen zijn ook gespoten door een poolse vakman en bij jan de wit nog even nieuwe risers gekocht waar de kabels doorheen lopen,laten poedercoaten en klaar.de remmerij is ook bijna klaar,4 nieuwe zuigers erin,alleen volgende week een remkabel laten maken bij l&l dan ken het gemonteerd worden,deze week de bedrading doen en dan................rijden!!!
full
 
Moet zeggen dat ik een witte chop eigenlijk helemaal niet lelijk vind , valt wel op.Mooi eindresultaat :Y
 
mooi eindresultaat prima
wit is hier erg apart
met spaakwielen word hij denk ik nog iets mooie

mooi project een 8+
 
Wordt steeds mooier, maaaaaaar ik blijf erbij; die voorste motorsteunen zwart maken!

full


benadrukt de lijn veel beter.

Ik kom terug op mijn eerdere opmeking over je witte risers; staan toch goed.
 
Ik vind hem apart, maar zou ook het hele motorblok zwart maken. Vind dit wat te gekunsteld.
 
full

hij is klaar!!!een avondje met ed en lex de bedrading gereorganiseerd,zelf een kentekenplaat gemaakt van dik alu en een spartolicht erop,handvaten etc zwart gespoten,zelf de remleidingen gemaakt van rvs(makkelijk te doen trouwens) en de gaskabel en bedrading door het stuur getrokken.
bedrading eerst los aangesloten en alles werkte!!eerst nog een nieuwe accu gekocht bij accu-service.nl in de haukes,eentje met 600 ampere startstroom!!prima ding en leuke prijs.
toen alle bedrading in de voormalige reservetank gepropt en............geen stroom....
alles er weer uit,bleek 1 massadraadje niet aangesloten....weer alles erin en toen....vonken uit de startmotor en ging 3 keer rond en toen 3x niks......even wachten en na de vierde keer sloeg het monster wild vlammend brakend en rookwolken spuwend aan!!!!!
even alles afstellen en na een paar proefritjes langs plaatselijke cafe's werkte alles prima.
inmiddels een week aan het rijden en super!!!
deze winter wel andere carbs monteren want de luchtmengselschroef is stuk bij eentje.
ik ben er zeer tevreden mee en eindelijk rijd ie weer na 5 jaar!!!!
 
dit is de mijne, rijdt lekker zo'n hardtail, werd me van alle kanten afgeraden, maar rij er ondertussen al 4 jaar op! heb m vd winter ff aangepakt (alles gespotuh en alle bouten vervangen door RVS.
greetz :]
[immgat]

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/403707/5326c3d9f8c964092a6271abc58a6914 (3.JPG)​
 
aloha bloebs,

allereerst: héle strakke motor! de lijn is echt super geworden.

ik heb een xv1100 op de kop weten te tikken, en als ik t zo bekijk is t frame het zelfde. (correct me if i'm wrong please)
daarom vroeg ik me af welke maat schokbrekers jij gebruikt hebt.
ik lees t graag.

groeten, Kobus.
 
:) inmiddels al een maandje of wat aan het rijden en rijd super,deze winter nog wat kleine veranderingen aanbrengen denk ik,eerst wil ik een k&n filter extern monteren,staat ff beter

de verf is van vht (blok engine enamel,en voor de uitlaat vht high temp)en naar mijn mening de beste,de schokbrekers zijn de kortere versie voor de xv van hagon,zo te bestellen
 
Terug
Bovenaan Onderaan