XV500 hulp nodig

XV-CHOPPER

Die hard MF'er
2 feb 2004
532
0
Flevoland
Misschien werkt de truc ook voor meerdere motoren. Ik heb net een xv500 gekocht. Het probleem is dat de sleutels kwijt zijn.`contactslot gereedschapset en tankdop zijn dus niet te openen. Weet iemand een truc om de tankdop los te krijgen. Omdat het een brik is ga ik het contactslot vervangen door een schakelaar. En de tankdop mag eventueel met schroevendraaier te openen zijn. Iemand een tip?
 
Ja maar wil geen nieuwe dop kopen. De oude moet gewoon gebruikt worden.

Dan ga je nu wel hele moeilijke eisen stellen! :P , Denk toch dat je beter een ander tankdoppie kunt kopen (is egnie duur), en deze eraf slopen, of nog beter zoeken naar de sleutel!
 
De vorige eigenaar gaat er niet mee akkoord dat ik zijn huis over de kop haal. Die is namelijk in een jaar wtee keer verhuist en is toen de sleutel kwijtgeraakt. Maar als het niet anders kan. Iemend een tip om de dop te forceren zonder te hoeven boren. Er zit namelijk nog peut in de tank en wil geen troep erin van het boren.
 
als er de zelfde sluiting op zit als mijn xv 750 word het denk ik toch moelijk om diet zonder breek werk los te krijgen is het niet een idee de tank leeg te laten lopen en een ander te kopen bij een sloper of zo
 
als er de zelfde sluiting op zit als mijn xv 750 word het denk ik toch moelijk om diet zonder breek werk los te krijgen is het niet een idee de tank leeg te laten lopen en een ander te kopen bij een sloper of zo

I agree..... tank leeg laten lopen en de boor d'r in :Y
voor weinig heb je op de sloop een vervangingstankdop (scrabblewoord)
met sleutel.....
 
De sloper die bij mij in de buurt zit vraagt voor en complete sloten set 45 Euro. Vind ik te duur voor een motor van 275 Euro. Als het echt niet anders kan dan maar boren.
 
€ 45 voor een complete slotset vindt ik nie zo duur. Ook een ouwe pekelfiets kost geld. Anders optie uitboren en dop effe aanpassen dat je hem kan gebruiken zonder slot. Of je doet een ouwe lap in het gat, leuk met oudjaar.
 
Stop je er een oude sok in als je echt goedkoop uit wilt zijn......en zeef je de benzine.
Zeven doe je met een gebruikte panty (nieuw kost geld!)
schrapert....
 
Laatst bewerkt:
Tot nu toe dus niets nieuws. 45 Euro is misschien niet duur maar wel teveel voor een motor die 275 Euro heeft gekost en maar 8 maanden mee hoeft te gaan. Dus als het dan al begint met een tankdop van 45 Euro dan schiet het niet op.
 
Probeer er een grote platte schroevedraaier (even een t stuk van maken) in te steken en dan te draaien met gepast geweld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan