xv920 brede achterband

ik zou zeggen, pak een rolmaat, meet de smalste plek van de achterbrug, trek daar een paar mm vanaf en zoek een band die daar het dichtst bij komt

Tenminste dat zou ik doen als ik een bredere band zocht. :)

maar voor dit soort vragen hebben we toch het XV virago topic :?
 
Dan wordt het topic zo groot en op deze manier wordt alles mooi opgesplitst

En het idee had ik ook al gehad maar misschien had iemand het al gedaan en wist de instellingen
 
Hallo

Ik heb wel een iets bredere band dan standaard op mijn XV750J cardan wat paste
door op het brug gedeelte waar de veer aan zit iets weg te slijpen de breedte is nu ong.140mm.
Als ik er aan denk geef ik morgen merk en de gegevens door en deze past ook op
een XV920 ketting type maar wel zonder die rubbere ketting kast.


Gr.ronald
 
Bigron dat vind ik interessant. Maar gaat dat echt werken op een xv920 ketting. Die velg is toch smaller dan een xv750 of xv920 cardan? En als het wel lukt welke band moet je dan nemen. Wiel is namelijk 18 inch.
 
Ik heb een 16 inch wiel van een 650 er tussen geplaatst en daar zat een bredere
band op van het merk Continental volgens mij een classic lijn die +/- 140mm is.
Het wiel en band past prima na enige aanpassing op de Xv920rj maar wel zonder die rubbere ketting beschermer.
Maar nu zit ie op de XV750 omdat die versleten was moest alleen een ietsje aanpassen(slijpen) maar past nu perfect.
Ik heb weleens wat foto`s op deze site geschoten van de xv920 tot hoe ver ik was (en nog ben)tijdje niets aan gedaan.

Gr.
 
Ja dat is ook zo. Heb volgens mij nog tekeningen van je gehad hoe je dat had aangepast. Ik begin volgens mij wat ouder te worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan