Ik heb gisteren sproeiers besteld. 135, 140 en 145 via een Belgische site. Kijken of ik dit weekend tijd heb om te testen. Ik begin maar eens met 10% groter.
Losse filters op carbs kan wel eens lastig zijn. Is ook motormodel afhankelijk.
De xv920rh was de eerste motor waar ik aan ging sleutelen
heb ik dus een beetje een zwak voor.
Was van mezelf, ik had er 2, en een XV1000 en een TR1, hele familie
Kijk eens op TR1.de, ik denk dat daar wel wat op staat. Veel duits en engels, maar goed, info is info.
Doorgaans wordt +30% doorlaat sproeiers gedaan bij losse pods op de carbs. Maar dat gaat om oppervlakte. Dus let daar even op. Maten sproeiers gaat om diameter, niet oppervlakte. Omrekenen dus.
Enne, je bent op de goede weg, want aanpassen, proberen, aanpassen, testen, aanpassen, probere, etc is de manier om er te komen. Het fijnste is wel als je bij de eerste stap al zo dichtbij mogelijk kan komen, logisch.
Begin wel met een goed lopend blok+carburatie. ander neem je problemen mee de probeerfase in. En dat wil je niet, want dan kom je er niet uit.
Klepspeling goed, synchronisatie goed, carburatie goed, luchtfilter goed, etc.
Succes!