Y- man

diablo57

Rookie
25 jun 2006
7
0
nvt
Hallo mede motor peoples, ik ben even benieuwd naar jullie mening !?; ik erger me helemaal kapot aan dat Y-man of Y-men (!?) gedoe op RTL motorsport, vind het een goedkope kopie van de Ghostrider en het heeft echt niks te maken met Motorsport !!
Ik ben op zich blij met het programma; want het besteed tenminste ook aandacht aan de Nationale motorsport (alleen jammer dat de EK Superstock jongens geen/weinig aandacht krijgen)
Gr. #57
 
Ach ja, we moeten ook wat te zeiken hebben heh :P

Vin het wel grappig, maar als ze het eruit laten zal ik het niet missen.
 
Het is gewoon een stukje reclame en daarnaast een kansloze poging om leuk te doen B|
 
Filmpje is meestal precies lang genoeg om even te keutelen.
(vooropgesteld dat je wel moet op dat moment hè, niks forceren)
Maar als je het zonder Eurosport moet stellen zoals in deze gemeente ga je het programma echt wel waarderen *O*
 
Inderdaad een beetje een triest topic :N in de verder goede uitzending. Maar het is wel een goed moment om even snel naar de WC te lopen :P
 
Het programma is beter dan de anderen met ook wel wát NK nieuws maar dat Y-man gebeuren ....

:Z
 
Zijn dat die gasten die stoer aan komen lopen, paardje springen over de motor en dan netjes het sleuteltjeomdraaien, starten en dan pas wegrijden?

kansloos!
 
Zijn dat die gasten die stoer aan komen lopen, paardje springen over de motor en dan netjes het sleuteltjeomdraaien, starten en dan pas wegrijden?

kansloos!


de 1e keer dat ik het zag vond ik hem zo pauper _O- Als dan de motor al draait ofzo, maar nee '(
 
Ach ja, we moeten ook wat te zeiken hebben heh :P

Vin het wel grappig, maar als ze het eruit laten zal ik het niet missen.
stupid6hc.gif
 
Ik zag hem in dracten, hij was op de dragrace. (en werd ingemaakt). Ik heb em nog nooit op TV gezien.
 
dat van op drachten was er gister voor..
was ook geen zak aan, net als de rest..
 
Terug
Bovenaan Onderaan