Yahama xj700 start niet meer

Sven Termes

Rookie
24 jun 2022
3
0
Goeden dag. Ik. Heb sinds kort een yahama xj700
En. Heb. De helemotor. Om gegooit naar een ander frame. Nu. Heb ik een nieuwe kabelboom
Ook erop geplaatst hij starte. Startmotor sloeg aan. En liep paar rondjes gereden
Nu. Wilde ik hem de volgende dag starten maar niks meer als ik de sleutel omdraai hoor je niks
Als ik de startknop in druk gaat er een lampje op het dashboard branden. Heb de start motor al
Los gehaalt om te kijken of hij rond gaat en dat doet hij. Ik las ook dat het aan de solonoid
Kan liggen. Die heb ik ook na gekeken
Ik zou niet weten wat ik nu nog moet of zou kunnen proberen. Misch. Fout. In de kabel boom

M.v.g.Sven
 

Bijlagen

  • IMG_20220623_193946.jpg
    IMG_20220623_193946.jpg
    283,1 KB · Weergaven: 14
  • IMG_20220623_192849.jpg
    IMG_20220623_192849.jpg
    163,6 KB · Weergaven: 18
  • IMG_20220623_192845.jpg
    IMG_20220623_192845.jpg
    221,6 KB · Weergaven: 17
Welk lampje gaat precies branden op je dashboard? Als het gek gezegd dat van je knipperlicht is, moet er zeker iets aan de hand zijn zegmaar...
Zeker weten dat je killswitch goed staat, de neutraal, koppeling en zijstandaard schakelaars ook geen roet in het eten gooien?
 
Welk lampje gaat precies branden op je dashboard? Als het gek gezegd dat van je knipperlicht is, moet er zeker iets aan de hand zijn zegmaar...
Zeker weten dat je killswitch goed staat, de neutraal, koppeling en zijstandaard schakelaars ook geen roet in het eten gooien?
Killswitch staat goed. Hij staat in neutraal
Zijstandaard. Moet ik even kijken. Zou het nog uit maken als ik die loskoppel van de kabelboom

M.v.g Sven
 
Dat ligt er een beetje aan watvoor schakelaar het is. Misschien moet je de connector dan overbruggen. Vaak is het bij motoren nml zo, dat de schakelaar de kring sluit op het moment dat de standaard is ingeklapt. Met je multimeter zou je dus ook even kunnen checken of de schakelaar überhaupt nog wat doet
 
Terug
Bovenaan Onderaan