Yahooo....'t vrouwtje rijdt ook!!!

Flying goalie

Die hard MF'er
30 aug 2003
853
0
Tilburg
Ik ben vandaag zo vrolijk...zo vrolijk...zo vrolijk...ik ben vandaag zo vrolijk...zo vrolijk was ik nooit! *D

Jaja...'t vrouwtje is vanmiddag geslaagd voor A (in één keer :} ) En het mooiste was...niemand behalve ik en een paar collega's wisten het. Dus je kunt je de verraste gezichten wel voorstellen :o toen we een rondje gingen maken langs ouders, broer, zus en vrienden. En dan niet een rondje op mijn fiets hè! Nee...gewoon haar eigen brommerd.

Echt super! De MF-sticker is al besteld voor achterop haar zwarte SZR :P , maar of ze zelf veel op het forum te vinden zal zijn, betwijfel ik eerlijk gezegd. Hoe dan ook...we rijden!!! :]
 
gefeliciteerd en natuurlijk je VFRouw ook met d'r rijbewijs en motor.


VFRiendelijke groetuh
Speedy, die ook samen rijdt met zijn VFRouwtje *D
 
das gezellig
veel veilige kilometers! :]
(ennuh een intercom setje aanschaffen?)
 
alan 441, tot 60 km/uur goed, tot 80 redelijk, kosten ±150 euri (ligt aan de kwaliteit van de headset)


VFRiendelijke groetuh
Speedy
 
Gefeliciteerd....
Bikebuilder rijdt ook samen met zijn vrouwtje (mieps)...
Ik heb gehoord dat de gps shop in Notter veel communicatiesetjes verkoopt die ze eerst zelf testen....
ze zijn te vinden op internet: www.gps.nl en bieden die setjes voor nette prijzen aan...

Bikebuilder wil zelf ook zo'n setje aanschaffen
 
Gefeliciteerd...


[me]the_bladerunner rijd ook samen met zijn vrouwtje(the_greeneye) waar ie vandaag mee gaat trouwen.[/me]

En wat doe jij als eerste op je trouwdag??? :? Jawel...even MF op! Ik zeg: "Jij bent goed bezig!" :}

Van harte en maak er een dag van om nooit te vergeten. Dat is mij en mijn vrouwtje in ieder geval wel gelukt.
 
Daar mijn vriendin NIET wil motorrijden en alleen achterop wil moet ik zeggen dat ik je toch wel benijd.... Gefeliciteerd :} ( en tips over hoe je je vriendin zo ver krijgt zijn altijd welkom ;) )
 
Van harte " 't vrouwtje " :+

ben wel een beetje jaloers, samen rijden lijkt me geweldig! (maar wie weet ;) )

Veel veilige kilometers samen!

Groet
 
@ Bladerunner: Van harte! Maak er een mooie dag van en van al die andere dagen ook!

@ Flying Goalie: Daar verlang ik ook zo naar... samen rijden met mijn lief. Hij is nu halverwege zijn examen (VB binnen).
Anywayz: Geniet samen!
 
Groen van jaloezie, ook een proefles krijg ik haar (nog) niet aangesmeerd.
Maar toch, proficiat.
 
Gefeliciteerd :) Ook [me]DaSuperGrover heeft sinds juni het genoegen dat Blauwtje tegenwoordig voorop rijdt op haar eigen FZR !!!
[/me]


Dit vraagt natuurlijk wel op een plaatje met de SZR !!!
 
Gefeli :)

M'n meissie heeft ook d'r A....en meteen een nieuwe Bandit600 aangeschaft..
Erg leuk om met z'n 2en te rijden....gaat trouwens ook een com-setje aankomen,
moet nog even in verdiept worden.

Erg leuk om samen te touren !! :]
 
Crossed our minds...weet jij een kwalitatief goede die niet meteen schrikbarend duur is?

nou ik zoek eigenlijk ook nog iets GOEDs en toch redelijk goedkoops..
ik heb de Alan421 (van conrad) maar dat ding is echt ruk... je verstaat het tot MAX 50 km. dus ik ben rustig aan het zoeken voor iets beters..
suc6 met zoeken! :)
 
We zijn intussen alweer zo'n 300 kilometer verder, want we zijn natuurlijk een paar vrienden en familieleden afgeweest. Leuk hoor, al die verbaasde gezichten.

Maar dat communicatiesetje moet er maar komen. Is wel zo handig. Leuk kerstcadeau.
 
Terug
Bovenaan Onderaan