Yamacedes ??? Bijna Kuip ornamentje

Bikevouwer

MF veteraan
4 jun 2001
2.527
1
Hoofddorp
Oke vanmorgen was het mistig,erg mistig maar om dan gelijk maar weer eens te proberen om vouwer vroegtijdig horizontaal te krijgen ??!!

Picture this
4 baans weg wat voor het kruispunt een stuk 6 baans word.Maw 1 baan linksaf, 3 rechtdoor en 1 baan voor rechtsaf.
stoplichten staan op rood,2 banen met auto's en net als ik aan kom rijden gaat alles op groen dus ik schuif een baantje naar links om er gewoon langs te rijden,aangezien mijn snelheid zo rond de 70 was en de rest aan het optrekken was.
Je voelt hem wel aankomen zeker ??
jawel op het moment dat ik het kruispunt oversteek dacht de meneer in de mercedes dattie zonder richting aan te geven zijn bol(us)ide ook maar naar de linkerbaan moest smijten.Die onuitgeslapen sukkel had me dus nooit gezien of gehoord (open yoshimura met een 7000 t/pm).Met heel veel kunst en vliegwerk het zaakje op de weg weten te houden en ook nog eens alles weten te ontwijken. Met een adrenalinepeil waar de eerste de beste junk drie jaar high van kan zijn mijn weg vervolgd.
Nu komt het .....
Ik sta dus stil bij het volgende kruispunt en meneer mercedes stapt uit zijn bol(us)ide,dus ik gelijk de standaard uit en van de bike af, op naar wat ik vermoedde een heftige confrontatie zou gaan worden.Begint de meneer uitgebreid zijn excuses aan te bieden voor de situatie die hij net had veroorzaakt en of alles goed met me ging en dat hij in het vervolg wat beter op zou letten,en dat dit nooit zijn bedoeling geweest was,ik zweer je ik stond echt naar verborgen camera's te kijken.
Affijn ze bestaan dus toch nog,mensen die er voor uit komen als ze verkeerd zitten of zaten, bij deze dus HULDE aan de meneer met de mercedes.
 
Mja steeds vaker fenomeen: spiegels zijn om je op te maken,te scheren,te flirten met andere partijen... maar niet voor het verkeer.. :X

Mensen willen snel optrekken,gaat ze niet vlot genoeg en kwakken hem naar links zonder te kijken en denken dan vanuit stilstaand nog wel even snel te zijn als achteropkomend verkeer...
 
Denk dat die niet zo uitgeslapen meneer nu drie weken niet slaapt. Wel netjes van hem om zijn excusses te komen maken, maar daar had je niet zo heel veel aan gehad als de yamacedes een feit was geweest.

Hulde voor de motorrijder die de automobilist, voordat de automobilist zijn excuses kon maken, niet op zijn muil geslagen heeft! :} (had ik namelijk waarschijnlijk wel gedaan)
 
kijk ,zo kan het ook. Toch grappig dat we er zo van staan te kijken terwijl het eigenlijk gewoon zo zou horen
 
Vanmorgen net zoiets gehad, blokkerend voor en achterwiel (kut intruders :) ) in een flauwe bocht, maar ook met wat kunst en vliegwerk nog net achter de auto geraakt met het rubber nog op de weg. (is trots ;) )

Dumbass heeft er niets van gemerkt volgens mij. :(
 
Zo schrok ik mij ook eens een hoedje toen er een enorme neger uitstapte. Ik dacht dat hij mij en de fiets even op zou vouwen, echter hij schudde mij de hand en bood excuses aan. Ik stond echt perplex.
 
jawel op het moment dat ik het kruispunt oversteek dacht de meneer in de mercedes dattie zonder richting aan te geven zijn bol(us)ide ook maar naar de linkerbaan moest smijten.

Eigenaren van mercedessen en andere wagens uit die prijscatergorie hebben het "knipperlicht gebruiken" afgekocht, ik dacht dat dat algemeen bekend was... :+

In ieder geval ons pap en ons opa rijden beide mercedes en gebruiken hun knipperlicht nooit, ze krijgen dan ook altijd op hun donder wanneer (klein)dochter mee in de auto zit. :X
 
ik dacht dat ze op die grote dure bakken (mercedes, BMW en volvo) de knipperlichten als optie aanboden, maar volgens mij heeft er nog nooit iemand voor gekozen om ze er op te laten zetten.
 
Het heeft dus wel zijn voordelen dat je er zo afschrikwekkend uitziet :)

Wel netjes, van die man, dat maak je niet vaak mee
 
ik dacht dat ze op die grote dure bakken (mercedes, BMW en volvo) de knipperlichten als optie aanboden, maar volgens mij heeft er nog nooit iemand voor gekozen om ze er op te laten zetten.
Gefeliciteerd, je bent geslaagd. Je mag nu meelullen met de grote mensen. Keurig eerst even gekeken waar ze over praten en dan net zo'n soort reactie zetten. Dan hoor je erbij. Nou nog een beetje sparen en dan kun je misschien ook wel zo'n grote dure auto kopen.

Maar on topic. Had gisteren ook zoiets op de snelweg, oud golfje, denk nog even uitkijken want die smijt hem er natuurlijk zo voor. En ja hoor, alleen schrok de bestuurder toen hij in zijn spiegel keek en stak zijn hand even op. Teruggezwaaid en ben dan gelijk weer rustig.
Soms gaat het gewoon per ongeluk. Netjes dat hij excuse maakte.
 
Gefeliciteerd, je bent geslaagd. Je mag nu meelullen met de grote mensen. Keurig eerst even gekeken waar ze over praten en dan net zo'n soort reactie zetten. Dan hoor je erbij. Nou nog een beetje sparen en dan kun je misschien ook wel zo'n grote dure auto kopen.

Maar on topic. Had gisteren ook zoiets op de snelweg, oud golfje, denk nog even uitkijken want die smijt hem er natuurlijk zo voor. En ja hoor, alleen schrok de bestuurder toen hij in zijn spiegel keek en stak zijn hand even op. Teruggezwaaid en ben dan gelijk weer rustig.
Soms gaat het gewoon per ongeluk. Netjes dat hij excuse maakte.
tsja, dat doe je he, als je zelf nooit iets beleeft. dan maar meelullen met anderen :X ik rij ook zo weinig op m'n motor dat ik zelf nooit van dit soort grappen meemaak dus heb ik totaal geen idee waar ik over praat.
het spijt me verschrikkelijk ;( zou je het mij ooit kunnen vergeven.






wacht even... laat me raden....
je rijdt zelf in een grote dure bak en hebt wel de knipperlichten erop zitten en gebruikt ze ook nog? en nu voel je je aangesproken?
moet je niet doen hoor, ging echt niet over jou.
 
Terug
Bovenaan Onderaan