yamaha 180cc 2-takt 2 cilinder

wally550

MF'er
20 mrt 2006
226
0
boekel
te koop zie titel zal er een paar foto's bij doen.
full

prijs is trouwens 750,-.
 
waar heb je die opgegraven :+ ?..

ik zou er ff met de hoge drukspuit overheen gaan als ik jou was :P ..
zo gepiept.. :W
 
Wally:
Mijn advies: om dit soort schuurvondst klassieker te verkopen kan je best de fiets op e-bay zetten en een tijdje afwachten voor reacties. Er is een hele wereldje van verzamelaars (en handelaars, opletten!) van klassieke motoren, en bijna iedereen kijkt op e-bay voor precies dit soort geval.
Het zou je misschien verbazen hoeveel interesse er is...het is een vrij zeldzaam model.

Verzamel zoveel mogelijk informatie over de motor (Yam CS2E, toch ?) zoals bouwjaar, geschiedenis, motor-blok en frame nummers, en zet het samen met een paar fotos op e-bay. Ga de ding niet schoonmaken (of proberen te starten), alleen op een paar plekjes verf en chroom oppoetsen (bv tank en voorspatbord) en fotos van dichtbij maken. De stoflaag is redelijk goede bescherming tegen roest, en voegt toe aan de authenticiteit van de bike.

Good luck met de verkoop. :)
 
jawel hoor met kenteken en ik ben niet lui maar laat het zitten is een goeie roest berscherming is hier al ergens gezegd in dit topic:)
 
ik weet niet of hij nu loopt maar hij liep 8 jaar geleden nog maar heeft sindsdien stil gestaan in een hoekje van de schuur.
 
Hallo Wally,

Ik heb een paar vragen over dit model, maar aangezien dit een oud topic is heb ik je een PB gestuurd. Mocht je emailadres niet meer actueel zijn zou je me dan een PB willen sturen?

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan