Yamaha 2de hands

No me jodas

MF veteraan
15 nov 2007
3.929
0
Ik kan mijn hexje voordelig inruilen voor een Yamaha YP 250 MAJESTY uit 1996.
Ik kan er helaas niets van vinden op de site zijn er mensen die hier nog op rond rijden???
Belangrijk voor mij zijn de voordelen en nadelen van het scootertje.
En belangrijk is een ander uitlaatje.
B.V.D. :)
full
 
Zijn oerdegelijke motorscooters die nog lang gefrabiceerd werden

Eind 2006 had een dealer in Antwerpen een heel lot nieuwe opgekocht vanuit Italië
 
Staat me iets van bij dat die uitlaten erg duur zijn voor een Majesty; verder leuke scooter, maar natuurlijk niet zo veel karakter als een Hexagon! }) ;)
 
Laatst bewerkt:
Je hebt helemaal gelijk wat de Hex betreft *O*
Ik bedoel een Leovinci ofzo
 
Laatst bewerkt:
Heb de "Scoot" gezien in Den Bosch zag er nog prima uit...Inderdaad ander uitlaatje zou niet misstaan... :]
 
Ben ik ook niet van plan maar wat tech weetjes waar ik op moet letten zou handig zijn. :]
full
 
Gewoon de gebruikelijke zaken checken [slijtage delen, speling, rare geluiden, blauwe rook-olieverbruik, etc.] Majesty heeft bij mijn weten geen specifieke zwakke punten.
Km-stand?
 
20.000 km en dat weet ik ook wel maar ik ben benieuwd naar de verborgen zaken is die net zo makelijk te herstelen als het hexje
 
Toets bij: www.askanowner.nl eens majesty 250 in. Dan vind je een paar kleine dingetjes over de 250.

14 vragen en antwoorden.
 
Laatst bewerkt:
Nog iets: Toets bij www.ciao.de majesty 250 in, je krijgt dan 6 ervaringsberichten over deze scooter.

Groetjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan