Yamaha 535

Kom op JK, iets vriendelijker mag ook wel.

|( Als ik zou zeggen \'KIJK OP GOOGLE.COM\' dan zou het niet vriendelijk over komen. Ik zeg er nog bij dat daar ook veel artikelen en plaatjes ervan op te vinden zijn. Jezus man, wat is dat hier op M-F? Zo maak je echt geen indruk op de vrouwen hoor met zo\'n reactie.

Ik help d\'r gewoon waar je het kan vinden. Als niemand anders reactie geeft.

Ik geef haar gewoon een correct antwoord dus bemoei je met je eigen zaken en ga mij niet af lopen zeiken. :(
 
Je hoeft niet altijd over-vriendelijk te zijn als het om een vrouw gaat.
:}


En nog meer info is te vinden op: www.motorbikes.be (volgens mij heeft poohbeer die in zijn sig staan) Ik ken die site al langer en er staan echt een heleboel motoren op. (Of is dit nu spam.. dat was weer niet de bedoeling natuurlijk).
motor.startpagina.nl al gekeken?
www.yamaha-motors.com (denk ik) (anders gewoon yamaha.com, kom je er ook wel)
 
:}

En nog meer info is te vinden op: www.motorbikes.be (volgens mij heeft poohbeer die in zijn sig staan) Ik ken die site al langer en er staan echt een heleboel motoren op. (Of is dit nu spam.. dat was weer niet de bedoeling natuurlijk).
motor.startpagina.nl al gekeken?
www.yamaha-motors.com (denk ik) (anders gewoon yamaha.com, kom je er ook wel)

motorbikes.be is van NuX! (ook van dit forum).
Maar ik denk niet dat je op de officiele Yamaha site nog wat vind over de 535. Zo\'n Virago wordt toch al een tijdje niet meer gemaakt? Toen ik informatie zocht over de Yamaha FZR600, was dat ook niet te vinden op de fabriekspagina.

Jammer dat geen enkel merk zoiets doet, zowel qua auto\'s en motoren niet. Nooit een leuke historische database met foto\'s en tech. info...
 
Op zondag 20 januari 2002 23:05 schreef JK het volgende:
Jammer dat geen enkel merk zoiets doet, zowel qua auto\'s en motoren niet. Nooit een leuke historische database met foto\'s en tech. info...

Die sites worden meestal door liefhebbers gemaakt en bijgehouden. Meestal zijn het alleen de kleinere fabrikanten die het verleden niet vergeten.
 
JK: relax man, zo makkelijk is google niet om technische info te vinden van motoren.

Helske: ik heb (of had?) die inderdaad in m\'n sig staan. ERG informatieve site van een landgenoot.
Een site geven om iemand mee verder te helpen is natuurlijk geen spam :)
 
Op zondag 20 januari 2002 23:05 schreef JK het volgende:Jammer dat geen enkel merk zoiets doet, zowel qua auto\'s en motoren niet. Nooit een leuke historische database met foto\'s en tech. info...

Ducati heeft wel een museum op de site (gehad :? ).

Maar dan vooral met de echte historische motoren.
Ik vind het ook jammer, kunnen ze best doen vind ik.
 
Die sites worden meestal door liefhebbers gemaakt en bijgehouden. Meestal zijn het alleen de kleinere fabrikanten die het verleden niet vergeten.

Ja maar een ECHTE liefhebber vergeet toch ook niet de oudere modellen ? Als je nu op Yamaha kijkt zie je alleen maar de nieuwste modellen. dat is natuurlijk ook erg mooi, maar ze doen net of de vorige motoren nooit bestaan hebben ;)
 
Op zondag 20 januari 2002 23:05 schreef JK het volgende:Jammer dat geen enkel merk zoiets doet, zowel qua auto\'s en motoren niet. Nooit een leuke historische database met foto\'s en tech. info...
Kawasaki doet dat bevoorbeeld wel.
Althans, de japanse site doet dat.
Zo kunt ge ook zien dat de GPZ900 in Japan nog altijd gemaakt wordt.

PS: Daarom ben ik ook begonnen met mijn site he. 8-)
 
Laatst bewerkt:
[offtopic]

Nux,

Je site doet het niet als je Opera gebruikt.

Microsoft VBScript runtime error \'800a0009\'

Subscript out of range: \'[number: 2]\'

/default.asp, line 12


[/offtopic]
Dag Zut,

jij bent dus degene die commentaar gegevens heeft op mijn site in het nederlands :) . Geeft niet.
Zal da misschien wel ne keer aanpassen.
Wat betreft die Opera. Is raar, want als je (met iets anders dan :( ) gaat gaan kijken, kan je zien dat er nog al bezoekers zijn geweest met Opera.
Maar ik zal er ne keer naar kijken dezen avond als ik tijd heb.
Alvast bedankt om me dit te laten weten.
Misschien moet ik toch nog een andere manier vinden om die instellingen van mijn bezoekers te achterhalen :)
 
Wow! Niet verwacht zo veel reacties op mijn zeer simpele vraag te krijgen. Thanx! Ben alleen nog niet erg veel verder. Op Google had ik natuurlijk allang gekeken, maar ook dat leverde niet veel op. Vrees dat ik heel ouderwets naar de bib of boekwinkel zal moeten.
 
Op maandag 21 januari 2002 13:44 schreef NUx! het volgende:Dag Zut,







jij bent dus degene die commentaar gegevens heeft op mijn site in het nederlands :) . Geeft niet.



Zal da misschien wel ne keer aanpassen.



Wat betreft die Opera. Is raar, want als je (met iets anders dan :( ) gaat gaan kijken, kan je zien dat er nog al bezoekers zijn geweest met Opera.



Maar ik zal er ne keer naar kijken dezen avond als ik tijd heb.



Alvast bedankt om me dit te laten weten.



Misschien moet ik toch nog een andere manier vinden om die instellingen van mijn bezoekers te achterhalen :)






[off-topic help functie]


Ik heb net speciaal voor jou opera geinstalleerd ;)


Heb een beetje door je site lopen klikken maar kreeg geen fout melding. Heb Opera 5.0.


[/off-topic help functie]
 
En ze krijgen geen verwijten naar hun hoofd geslingerd dat er om de paar uur gestoppt moet worden ivm rugpijn enzo? Tja, ik weet het nog niet, heb \'m wel in de schuur staan, maar nog geen rijbewijs... Snif... ;( ;( ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan