Yamaha Aerox 100cc met heel veel accessoires

Hoi Dennis
Nee sorry, vind ik nog te weinig.
Heb de motorscooter eerder te koop gehad (omdat ik er niet meer op kon + mocht rijden vanwege een gebroken nek) en toen was het hoogste bod 1000,-.

Toen besloten de motorscooter toch nog maar te houden en er intussen weer wat mods bijgekocht (nieuwe uitlaat, koplamp, zijstandaard en nog wat frutsels).

Ben vanmiddag even wezen kijken voor een Z750/Z1000 met de Rox en op de terugweg weer paar honderd euro aan boetes gekregen van een stel gefrustreerde agentes en die moeten ook weer betaald worden '(
 
Laatst bewerkt:
Hoi Dennis
Nee sorry, vind ik nog te weinig.
Heb de motorscooter eerder te koop gehad (omdat ik er niet meer op kon + mocht rijden vanwege een gebroken nek) en toen was het hoogste bod 1000,-.

Toen besloten de motorscooter toch nog maar te houden en er intussen weer wat mods bijgekocht (nieuwe uitlaat, koplamp, zijstandaard en nog wat frutsels).

Ben vanmiddag even wezen kijken voor een Z750/Z1000 met de Rox en op de terugweg weer paar honderd euro aan boetes gekregen van een stel gefrustreerde agentes en die moeten ook weer betaald worden '(

dat snapik alleen als ik een vraagprijs opstel ga ik van een orginele aerox uit,al die mods die je uitvoert hoeft niet de prijs verhoogt teworden, stel, ik koop een civic voor bvb 2000euro, gooie er poliester bumpers op dikke velgen en een brompijp. zal die een jaar later miss nog 2000 opleveren, ma meestal zakt de prijs, ik zal niet hoger dan 800 bieden of geven, dus denk niet dat we een deal kunnen gaan sluiten :P
 
Was trouwens 1100,- dat bod maar hij verlaagde naar 1000,- (was toen ook winter).

Mwaoh in alle wereldjes die ik ken zijn opties/accessoires toch een pluspunt. Je schrijft ze inderdaad behoorlijk af maar ze zijn meer waard dan een standaard voertuig. Dan heb ik het over nette/mooie/in de smaak vallende mods en niet over een bodykit van een Civic. Als ik een 964 of een jaren 70 911 pak en ik bouw er een nette RS replica van dan stijgen deze wel degelijk flink in waarde t.o.v. hun standaard broertjes/zusjes (al zul je nooit de waarde van een origineel exemplaar halen uiteraard).

Kan hem voor 800,- wel origineel maken en alles mods los verkopen (vang ik er ook meer voor) maar houd hem liever zo. Bouw niet iets op om het uit elkaar te trekken.
 
Laatst bewerkt:
Was trouwens 1100,- dat bod maar hij verlaagde naar 1000,- (was toen ook winter).

Mwaoh in alle wereldjes die ik ken zijn opties/accessoires toch een pluspunt. Je schrijft ze inderdaad behoorlijk af maar ze zijn meer waard dan een standaard voertuig. Dan heb ik het over nette/mooie/in de smaak vallende mods en niet over een bodykit van een Civic. Als ik een 964 of een jaren 70 911 pak en ik bouw er een nette RS replica van dan stijgen deze wel degelijk flink in waarde t.o.v. hun standaard broertjes/zusjes (al zul je nooit de waarde van een origineel exemplaar halen uiteraard).

Kan hem voor 800,- wel origineel maken en alles mods los verkopen (vang ik er ook meer voor) maar houd hem liever zo. Bouw niet iets op om het uit elkaar te trekken.

denk eerlijk gezegt dat dat wel een beter idee is, stuur etc is wel populair onder de 15/16jarige . ja je moet het zelf weten, ik zet geen druk en miss dat je hem wel voor 1200 verkoopt aan een ander, of maak een deal en dan laat ik weten of ik het wil ja of nee, orginele stuur + dashboard nog wel aanwezig trouwens ?
 
Vandaag weer 220km erbij :]
1346185335_6_qNCY.jpeg
 
he die staat ook op je hyves.. groeten van arnoud nog :P
Haha je kent Arnoud?
Zit bij mij in de klas die jongen. Zag de borden Zwolle staan (was dichterbij dan Dronten vanaf dat punt) en dacht er nog even aan om door te kachelen.
Alleen jammer dat die tellers dik, maar dan ook dik overdrijven. :P
Net zoals Aerox tellers. Deze Aerox liep ook 115/120 volgens de teller _O-
 
nou idd:P

Mud,
doe dit ding gewoon weg voor 800 euro.. die 300 euro extra brengt ie toch niet meer op:P
 
Laatst bewerkt:
Zo de inruilmogelijkheden flink beperkt :) .
Inruil van een motor is niet meer gewenst en ik stop momenteel ook met het kijken voor een motor omdat ik er om diverse redenen gewoon simpelweg niks meer voor voel om in dit k*t land mezelf nog te verplaatsen en al helemaal niet op een motor :r .

@ Noud: Donder op man gek :P

@ Xandervdb: Geen belang
 
Zo.........even afstoffen (sinds 2 Juli niet meer op gereden) :) .

En omdat ik vandaag jarig ben verwacht ik natuurlijk wel de nodige goede biedingen waar ik voor open sta *O*
 
maarre stomme vraag maar het is een motorscooter met motorkenteken dus?

dat betekend wegenbelasting enzo? Ik zoek een supergoedkoop vervoermiddel om naar m'n werk te gaan (goedkoop in maandelijkse kosten, niet perse in aanschaf) en denk aan een scootertje ofzoiets maar heb de ballen verstand van die dingen, brommertijdperk ligt al 26 jaar achter me.

kost zo'n ding per maand?
 
Thnx Worldbeater ;)

@ FZRene: Verzekering is meen ik iets van ongeveer 120,- per jaar (incl rechtsbijstand en opzittenden) en wegenbelasting zou ik zo niet weten maar stelt ook geen zak voor. Qua vaste lasten zit het dus wel goed.
Een 50cc scootertje is goedkoper qua vaste lasten (geen wegenbelasting) maar dan moet je steeds switchen tussen fietspad (buiten bebouwde kom) en rijbaan (binnen bebouwde kom) + afhankelijk van je regio word je steeds van de weg geplukt en als oud vuil behandeld omdat je nou eenmaal scooter rijdt om nog maar niet over de snelheid (30km binnen bebouwde kom en 40 daarbuiten gecombineerd met een max toegestane constructiesnelheid van 45km/h) nog maar niet te beginnen.

Brommertijdperk ligt voor mij nog niet zo ver achter me (ben gisteren 23 geworden en ik was vorig jaar nog erg actief met brommers/scooters) maar dit waren voor mij redenen om toch voor een motorscooter te gaan ipv voor een normale 50cc scooter.
 
Premie hangt natuurlijk af van je bonus/malus, ik denk dat het goedkoper verzekerd dan een normale scooter. ;)
full
 
Oma even een schop onder haar achterste geven :P .

Beestje staat stil sinds ritje naar Dronten op en neer en er ligt dus wederom een laagje stof bovenop.

Een Belg gehad die heel serieus overkwam maar vervolgens niks meer van zich laat horen (voor Jan l*l in de export verdiept) en nog altijd een geïnteresseerde die maar wat graag wil weten waar ik woon (weinig nut want Rox staat elders) en zelf constant valse gegevens opgeeft :o .
 
Terug
Bovenaan Onderaan