Yamaha BT1100 Bulldog

Speed2012

MF veteraan
29 apr 2006
1.335
228
Zoo van Antwerpen
Ik verkoop een Yamaha Bulldog in nagenoeg onberispelijke nieuwstaat.
Tweekleurig: Blue Stone / Silver.
Koppelrijk, oerdegelijk en betrouwbaar V-twin blok met een onderhoudsvriendelijke cardanaandrijving en een subliem motorgeluid!
Km stand: 18.000 km.

Ingeschreven in oktober 2005 met enkele mooie opties.

-Kleine pinkers
-Alu stuur met bijhorende lagere CNC gefreesde V-style stuurklemmen (135 euro gekost)
-Professioneel ingekort windscherm
-Zelfgemaakte professioneel ingekorte achterkant met bijhorende stevige alu nummerplaathouder
-Zelfgemaakte gepolierde alu valblokken met achteruitkijkspiegeltjes op gemonteerd. Uniek concept!!
-Prachtige inox Laser Duo-Tech uitlaten, uitlaten zijn legaal wanneer de 'legal inserts' erin geplaatst worden, die zijn er vanzelfsprekend bijgeleverd.
-Vermogenkitje (andere sproeiers, stoppen verwijderd uit carburators), in combinatie met de open uitlaten zorgt dit voor een vermogenswinst van een 6 à 7 Pk, totaal een dikke 70 Pk's met veel koppel onderin.
Het vermogenkitje is niet schadelijk voor de levensduur van de motor, origineel zit het er niet in omwille van de emissienormen.

Deze Bulldog is maniakaal onderhouden geweest en heeft nooit een druppel regen gezien!
Alle originele onderdelen worden bijgeleverd. Dat zijn: de pinkers, uitlaten (0 km gereden), spiegels en het originele stuur met bijhorende stuurklemmen en stuurgewichten.

Richtprijs: 6.300 euro


11.JPG


12.JPG


13.JPG
 
Laatst bewerkt:
Komt natuurlijk nog het nodige bij om'm in Nederland te krijgen...
BPM (behoorlijk wat denk ik gelet het bouwjaar), keuring etc.
Ik ga eea wel even uitzoeken...
Of heb je dat zelf al gedaan,
Trouwens is inruil bespreekbaar?
 
Komt natuurlijk nog het nodige bij om'm in Nederland te krijgen...
BPM (behoorlijk wat denk ik gelet het bouwjaar), keuring etc.
Ik ga eea wel even uitzoeken...
Of heb je dat zelf al gedaan,
Trouwens is inruil bespreekbaar?

De Bulldog is ingeschreven in oktober 2005 maar is gefabriceerd in 2004, laat dat even duidelijk zijn! :)

Die reglementeringen i.v.m. export en dergelijke ken ik niet.
Inruilen doe ik niet. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan