yamaha bulldog bt1100 stekker onder tank. waarvoor?

Harmonizer

MF veteraan
Donateur
14 dec 2019
1.473
744
Hallo ,

Bij het demonteren van de carbs bij de yamaha bulldog kwam ik deze stekker tegen waar niets aan zat.
Ik wil graag weten waarvoor deze stekker dient ?
wie weet dat? ik kan zelf niks vinden hierover.
Vanaf de carbs komen er een x aantal stekkers en die komen allemaal op ongeveer dezelfde plek bij elkaar. 1 stekker ligt dus los en komt niet van de carbs maar uit een kabelboom.
zie foto./
ik hoop dat iemand het weet.
 

Bijlagen

  • 4830BBAF-ABD4-4EAD-B642-9A9BCD6CACCC.jpeg
    4830BBAF-ABD4-4EAD-B642-9A9BCD6CACCC.jpeg
    131,5 KB · Weergaven: 27
Mist er niet wat in vergelijk met orgineel?

Normaal gesproken zijn er geen extra stekkers, behalve voor een acculader misschien.

Of om de motor uit lezen, maar jij hebt nog carbs, dus dat zal het niet zijn, is daarvoor ook de verkeerde stekker.
 
Ik kon er net aan de voorkant boven de voorste cilinder langs kijken en zag hem uit de kabel boom komen.
Het is een witte stekker met 2 aansluitingen en de kleuren zijn Blauw en bruingeel.
 
@Harmonizer geef de link waar jij het WPHB vandaan hebt nog eens door? Een Offline versie wel te verstaan, gewoon een PDF. Je hebt telkens dingen waarvan ik zeg "Hmmm, toch een kijken"

Als
1580894587912.jpeg
doe je het echt goed, bijna niemand heeft je nog door *O* _O- _O-
 
1) Mijn link is toch goed?
2) Of ben ik nu gek?

Dit zijn twee vragen die tamelijk losstaan van elkaar, ik zal ze dan ook apart behandelen.

1) De link had ik gezien maar die kon ik niet meer terugvinden. Dank, maar vanaf dezelfde website heb ik nu even met een Linux computertje de volledige manual gedownload. Man wat een troep staat er omheen. En ook de reactie van de website zelf roept vraagtekens op. Via Linux dus gedaan. Dank, eeuwig dank
2) Ja. Zie dat als een compliment :P
 
@Harmonizer geef de link waar jij het WPHB vandaan hebt nog eens door? Een Offline versie wel te verstaan, gewoon een PDF. Je hebt telkens dingen waarvan ik zeg "Hmmm, toch een kijken"

Als Bekijk bijlage 1463478 doe je het echt goed, bijna niemand heeft je nog door *O* _O- _O-

Ik had hem hier vandaan, als je hem wilt hebben geef je maar een seintje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan