yamaha bulldog bt1100 stekker onder tank. waarvoor?

Harmonizer

MF veteraan
Donateur
14 dec 2019
1.472
744
Hallo ,

Bij het demonteren van de carbs bij de yamaha bulldog kwam ik deze stekker tegen waar niets aan zat.
Ik wil graag weten waarvoor deze stekker dient ?
wie weet dat? ik kan zelf niks vinden hierover.
Vanaf de carbs komen er een x aantal stekkers en die komen allemaal op ongeveer dezelfde plek bij elkaar. 1 stekker ligt dus los en komt niet van de carbs maar uit een kabelboom.
zie foto./
ik hoop dat iemand het weet.
 

Bijlagen

  • 4830BBAF-ABD4-4EAD-B642-9A9BCD6CACCC.jpeg
    4830BBAF-ABD4-4EAD-B642-9A9BCD6CACCC.jpeg
    131,5 KB · Weergaven: 27
Ik heb het schema nog eens nagelopen, vergroot op een groot scherm. De Kleuren code zou moeten zijn: Blauw en bruingeel = L en BR-Y
De enigste BR-Y die ik tegenkom is in het schema is 20 en 34. Carburator heater fuse and Thermo switch,
Toegevoegd het schema.
Ik heb me eigen suf gezocht naar een contra stekker maar niets van dat.
Op beide carbs zit een Thermo switch , achterste met 2 draden. Een platte en ronde stekker, de voorste heeft alleen de ronde stekker. afgetakt van de achterste ronde.Die stekker is aangesloten op de kleuren code van de contra stekker.
Verlichting rondom gecheckt , dim groot en keteken verlicting, controlle lampies, en dashboard doen het allemaal.

Ik gaan er zo maar even mee proef rijden en kijken hoe het verder verloopt.
Mocht er iemand toch nog een goed idee hebben om te checken dan staan we daar voor open.
bedankt.

Add: nog een foto gevonden waar je het iets beter kan zien. de allerlinkse stekker.8532
 

Bijlagen

  • BR-Y.PNG
    BR-Y.PNG
    8,7 KB · Weergaven: 7
  • Colorcode.PNG
    Colorcode.PNG
    23,1 KB · Weergaven: 6
  • E schema.pdf
    279,1 KB · Weergaven: 13
  • Whatis.PNG
    Whatis.PNG
    21,2 KB · Weergaven: 9
  • IMG_8532.jpg
    IMG_8532.jpg
    165,9 KB · Weergaven: 8
Laatst bewerkt:
De 2002 Buldogg had volgens mij geen verwarming, zag ik in een elektrisch schema ergens.

Dus, of de carbs horen niet bij de motor, of de motor hoort niet bij de carbs.

Vanaf 2005 duikt dit volgens mij pas op?
 
Terug
Bovenaan Onderaan