Yamaha Diversion 900s uit 2003, volle kuip in het blauw

Proost_m8

MF'er
24 apr 2009
167
35
Goed onderhouden Yamaha XJ 900 S te koop uit één van de laatste bouwjaren (2002).

Onlangs olie, remblokken vóór en accu vervangen. De handvatverwarming is een punt van aandacht, draadje is namelijk niet aan het linkerhandvat verbonden, moet even gesoldeerd worden oid. Banden zit nog goed profiel op, benzinemeter werkt nog (willen soms stuk gaan, schijnt een typisch Diversion kwaaltje te zijn). Heeft op de velgen en achterbrug wat plekjes, boutjes zijn her en der verroest. Kuip ziet er prima uit.

Ik heb de motor slechts enkele weken geleden aangeschaft vanwege een nieuwe baan (woon-werk verkeer). Iets te impulsief, want een dag na de aanschaf bleek dat ik een lease bak kreeg. Deze pas-net- ingereden Diversion (want dat is-ie!) is, aangezien ik nog een andere motor heb, wat overbodig worden. Wie zet er dit seizoen nog wat kilometers op de klok van de oerbetrouwbare Diversion?

Als nieuwe eigenaar rij je bovendien de eerste xxx kilometers gratis; je krijgt er naast een volle tank, een tankpas van € 25 bij!

Marktplaats prijs = € 2000
Motor- forum prijs= € 1950

P6270008.jpg

P6270012.jpg

P6270005.jpg

P6270010.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Om de motor weer helemaal tip top te krijgen dus een paar zaken te repareren.
Heen en weer bieden lijkt mij geen goede optie, vandaar dat ik gelijk mijn bod wil neerleggen en de motor (na testrit uiteraard) wil kopen voor 1950,- euro.


In afwachting van uw reactie,

mvrgr
Zonito
 
Laatst bewerkt:
Bij interesse/ maken van een afspraak graag even bellen naar 06-33664579. Thx!

Groet, Menno
 
Staat nog te koop, prijsverlaging omdat het seizoen bijna ten einde loopt.

ist2_1039075_karate_kick_1.jpg
 
Ik zou eerst paar foto´s maken van de huidige staat van de motor gezien het feit dat hij er op het plaatje veel en veel mooier uitziet dan dat die werkelijk is.

Ook de prijs is daarom nog steeds erg fors.
 
O ja en de chromen uitlaatbochten zijn ook niet aanwezig ( alleen uitlaatdempers, standaard dus ) En de motor komt niet uit 2003 maar uit 2002. ;)
 
Ik zou eerst paar foto´s maken van de huidige staat van de motor gezien het feit dat hij er op het plaatje veel en veel mooier uitziet dan dat die werkelijk is.

Ook de prijs is daarom nog steeds erg fors.

full

'
helemaal met Stefan eens!

wij zijn helemaal naar Haarlem gereden vanuit zuid-Limburg, en er was niet 1 onderdeel waar geen roest op zat! :( ook de tekst "goed onderhouden" mag je wel eens herzien.
 
Ik zou eerst paar foto´s maken van de huidige staat van de motor gezien het feit dat hij er op het plaatje veel en veel mooier uitziet dan dat die werkelijk is.

Ook de prijs is daarom nog steeds erg fors.
Ok. point taken. Er stond in de beschrijving al dat de achterbrug en de velgen wat plekjes hebben, misschien is dit een understatement en zijn ze gewoon niet netjes. De kuip ziet er verder wel goed uit. Wat zou jij een redelijke prijs vinden dan?
 
Laatst bewerkt:
Ik zou er niet meer voor over hebben dan 1500,- Diegene welke ik op de terugreis gekocht heb is van 1995 en ziet er beter uit ! Ondanks dat dit ook een ''pekelfiets'' is. Die koste weliswaar wat minder maar goed, ook ik vond het erg vervelend om helemaal uit Groningen te komen en zon fiets aan te treffen.
 
Ik zou zeggen maak (duidelijke) detail foto's van de motor, en laat evt geintereseerde een bod uitbrengen.

Ook wij hebben op de terugweg een mooie diversion 900 gekocht. Van 2000 in perfecte staat! Voor minder dan jouw (nieuwe) vraagprijs. :P

In elk geval succes met de verkoop en de koffie was wel goed! :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan