Mijn eigen motor is even bij de garage. Nu rijdt ik even op een leenmotor. Het is een Yamaha Diversion, ergens uit \'90 geloof ik met 600cc.
Nu was ik aan het kijken voor een woon- / werkmotor. Zelf zat ik te denken aan ZZR 600, GSX-R 600 / 750 of een FZR 600.
Mijn eigen motor is een SV650s. Wat mij opviel is dat het vermogen van die Diversion echt heel weinig is onder de 6000 RPM. Daarna doet hij iets, maar vanaf 140 km/u heeft ie al niet echt zin meer. Ook is hij verre van stabiel, al kun je er wel redelijk de bocht mee om (ik rij dat stomme slijtboutje hier wel aan de grond, en niet eens met m\'n eigen motor ).
Wat mijn vraag nou is, die ZZR 600, GSX-R 600 / 750 of een FZR 600, zijn die ook zo \'instabiel\', en hebben die ook zo \'weinig\' vermogen? Mijn eigen motor is veel feller in alle toeren, en ik heb nimmer een wiebel in mijn stuur... Weet iemand dit?
Anders moet ik toch misschien gaan kijken in de >749 cc klasse voor een 4-cilinder?
Nu was ik aan het kijken voor een woon- / werkmotor. Zelf zat ik te denken aan ZZR 600, GSX-R 600 / 750 of een FZR 600.
Mijn eigen motor is een SV650s. Wat mij opviel is dat het vermogen van die Diversion echt heel weinig is onder de 6000 RPM. Daarna doet hij iets, maar vanaf 140 km/u heeft ie al niet echt zin meer. Ook is hij verre van stabiel, al kun je er wel redelijk de bocht mee om (ik rij dat stomme slijtboutje hier wel aan de grond, en niet eens met m\'n eigen motor ).
Wat mijn vraag nou is, die ZZR 600, GSX-R 600 / 750 of een FZR 600, zijn die ook zo \'instabiel\', en hebben die ook zo \'weinig\' vermogen? Mijn eigen motor is veel feller in alle toeren, en ik heb nimmer een wiebel in mijn stuur... Weet iemand dit?
Anders moet ik toch misschien gaan kijken in de >749 cc klasse voor een 4-cilinder?