Yamaha Dragstar 650

Edith

Rookie
13 okt 2023
2
0
Hopelijk heeft iemand DE oplossing.
Ik wilde mijn knipperlicht uit doen van mijn motor, toen bleek dat ze alle 4 bleven knipperen. Ik kreeg ze met geen mogelijkheid uit. Uiteindelijk alle 4 de lampen eruit moeten draaien om verwarring op de weg te voorkomen. Het is wel vreemd, want de motor heeft niet de mogelijkheid om gevarenlichten aan te doen. Deze zit er niet op. Veel motorbedrijven gevraagd, maar niemand heeft dit ooit gehoord of meegemaakt. Wat zou het kunnen zijn? De bedrading van de schakelaar die de knipperlichten bediend?
 
De knop om aan te zetten en uit te zetten is verdachte.

Ipv uitzetten (geen contact) blijft er iets hangen en maakt contact met li en re.

Dat zou ik als eerste controleren. Control unit linker zijde op het stuur.
 
Moet haast wel aan de schakelaar liggen. Dat is de enige plek, op de connector naar de schakelaar na, waar de 3 draden de mogelijkheid hebben om zo dicht bij elkaar komen om sluiting te maken. Ik dacht nog even aan het dashboardlampje maar daar zit geen clignoteurdraad bij (bruin/wit) de Cancelling Unit kan ook nog lelijk doen. Het is iig een sluiting tussen donkergroen, donkerbruin en bruin/wit. Je mag best naar me toe komen, vandaag in Spijk of Rèswèk. Ik ben tamelijk goed in Yamaha bedrading
 
Terug
Bovenaan Onderaan