yamaha dt 175 cc 2 takt

jurgen 2

MF'er
2 sep 2003
90
0
eibergen
zo ik heb me ook weer een leuk projectje gekocht
alles zit in kratten
maar is wel compleet als ik de vorige eigenaar moet geloven
maar het klonk wel geloofwaardig
nou de foto,s komen nog wel als ik eruit kom tenminste
gr jurgen

 
full


full


Kijkt wat makkelijker :)
 
als je me kan zeggen welk type je hebt, A t/m H ? dan stuur ik je wel ff een parts manual op.

geld ook voor TS trouwens als ie em nodig heeft.
 
Hi, over parts manual zit nu dus door omstandigheden genoodzaakt (overlijden vader) in Nederland en heb DT175 dus niet bij de hand. Weet dus nu alleen dat het een 88-er is met trommelremmen rondom. De DT175 wordt nu nog geleverd in Austarlie met zo te zien alleen als verschil dat er nu voor een schijfrem op zit.DE koplamp is rechthoekig probeer fotootje erbij.
full
 
Nog ff voor jurgen sorry dak me erzo tussendring is tenslotte jouw topic en niet de mijne hoop dat de jouwe er binnen de kortste keren dus beter uit ziet dan de mijne maar gezien het feit dat de jouwe in dozen zit kon het misschien makkelijk kijken zijn vandaar
maar dat doet dus niets af aan het feit dat je echt gigantisch veel plezier van deze opzich erg simpele "brommer"kan hebben. Heb er vele goeie ""bushmemories"mee. Hoop dat je hem ook eens van de weg af meeneemt daar is vooral met een veranderd tandwieltje (minder top meer kracht) helemaal in z'n element.
groetjes martin
 
dan zit de goede er helaas niet tussen, heb ze voor 8 modellen maar allemaal ronde koplamp dus kan je er niet aan helpen ben ik bang -O-
 
dan zit de goede er helaas niet tussen, heb ze voor 8 modellen maar allemaal ronde koplamp dus kan je er niet aan helpen ben ik bang -O-

Te modern dus............. '(

maar is het blok echt veel veranderd over de jaren??
heb zo'n idee dat het blok de laatste 20 jaar zo'n beetje hetzelfde was.
als iemand een z.g.n. "exploded view" v.d. rechter kant van het blok kan tonen zou dat al heel fijn zijn.
ooit gaf iemand in een andere topic aan dat w.p. handboeken te downloaden zouden zijn via deze site maar kan dat niet vinden
merci voor de reakties
 
ik stuur je er wel een op, kan me niet voorstellen dat het kick-starter mechanisme zo onderhevig is aan veranderingen eik ;)
 
yep ben zelf ook blij dat ie er weer :] is 'tis gek heb hem al zo'n 16 jaar en op olie verversen en af en toe een batterij na was dit het eerste wat er "aan" gedaan is. En de trails waar die op komt zijn niet mis af en toe. De foto was tegen het einde van een totaal 5 uur durende rit die op het pad naast ons huis startte en dus ook weer thuis eindigde met als deelnemers twee DT175, twee TTR125, een yz85, een TTR250,een CRF230 en twee v-takt kawasaki crossers, een 125 en een 250( kan me nooit herrineren of het KLR of KLX is). moest wat van de foto's "afknippen" dus ze konden er niet allemaal op. hier nog een sfeer fotootje.
full
 
zo ik heb me ook weer een leuk projectje gekocht
alles zit in kratten
maar is wel compleet als ik de vorige eigenaar moet geloven
maar het klonk wel geloofwaardig
nou de foto,s komen nog wel als ik eruit kom tenminste
gr jurgen

Daar ga je werk aan krijgen Jurgen.
Succes ermee, en ik zie de resultaten graag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan