Yamaha DT125X \ Yamaha XT125X

Ik zou ook voor de DT gaan. Liefst geen snelwegen natuurlijk, maar een paar kilometerjes hoeft geen probleem te zijn. Ik heb een tijdje een tweetakt scooter 100 CC gehad, daar pikte ik ook altijd 4 km snelweg mee. Geen gekke dingen doen natuurlijk. En kwa betrouwbaarheid: mede dank zij de goede olieën van tegenwoordig zijn twee takten tegenwoordig gewoon betrouwbare motoren.

En als je straks op een zwaardere motor mag rijden, dan is zo'n licht gooi en smijtfietse er naast natuurlijk helemaal top.
 
Tsja... op dit forum moet je (bijna) niemand wat over tweetakt vragen... daar vegen ze bij voorbaat al hun reet mee af.. al is het geen veredelde grasmaaier is het wel een brommer ;)


2 takt is niks? :X ,hahhaaha lekker op je 4 takt waar jezelf niks aan kan versleutelen,nee geef mij maar de sound de geur en het hoge sleutelgehalte van een lekkere 2 takt *O* ,een SM is sowiezo geen fiets voor heel veel km's...maar ja ieder zijn meuk...
 
Ik zou ook voor de DT gaan. Liefst geen snelwegen natuurlijk, maar een paar kilometerjes hoeft geen probleem te zijn. Ik heb een tijdje een tweetakt scooter 100 CC gehad, daar pikte ik ook altijd 4 km snelweg mee. Geen gekke dingen doen natuurlijk. En kwa betrouwbaarheid: mede dank zij de goede olieën van tegenwoordig zijn twee takten tegenwoordig gewoon betrouwbare motoren.

En als je straks op een zwaardere motor mag rijden, dan is zo'n licht gooi en smijtfietse er naast natuurlijk helemaal top.

:^
 
2 takt is niks? :X ,hahhaaha lekker op je 4 takt waar jezelf niks aan kan versleutelen,nee geef mij maar de sound de geur en het hoge sleutelgehalte van een lekkere 2 takt *O* ,een SM is sowiezo geen fiets voor heel veel km's...maar ja ieder zijn meuk...

Ik zeg niet dat ik het nix vind.. ik had het over 95% van het motor-forum ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan