Yamaha Fazer 2004

Krijg nou wat!
Dit is geen lelijk budget fietsje meer zoals de vorige:
alu frame
dikke banden 180!
7 kilo lichter
benzine injectie
98 peekaa's
LCD klok
dubbele uitlaat

En deze is wel mooi vormgegeven.
Mijn petje af voor yamaha :}
 
Dashboard is idd leuk vormgegeven, de rest....tja
 
euh, je bedoelt toch zeker wel, 7 kilo zwaarder? "Gain de poids de 7 kilo" :?

wel een leuk dashboard. :}
Goed lezen eh jongens!!

Gain de poids de 7 kg

L'échappement sous la selle 4 en 2 en 1, le nouveau système d'injection et l'utilisation d'un cadre en aluminium coulé sous pression est une autre première pour la nouvelle Fazer 600.

La nouvelle Fazer est 7 kg plus légère que le modèle existant, et ce gain de poids significatif a été atteint par l'utilisation d'une série de composants allégés pour le moteur et le châssis.


Hij is dus wel 7 kilo lichter (7 kg plus légère)
 
Ja, ik vin um mooi,...!

Jammer van die grijze velgen (zwart is dé kleur voor velgen), vast gelaste duo,s, en dat ze de mooie remklauwen hebben weggelaten. Hoeft daarom niet minder te remmen natuurlijk, maar die blauwe doppen zien d,r altijd wel lekker vertrouwd uit... :)

Ik ben toch wel gecharmeerd van die seat pipes,... :9

En van mij hadden ze d,r ook een cardan aandrijving op mogen gooien. Snap ook niet dat ze dat niet bij meer motoren doen eigenlijk, cardanaandrijving is nu toch wel ver genoeg door ontwikkeld om ook op de sportievere modellen te monteren.
Ik snap dat bij een R6 extra gewicht en wat PK verlies een struikelblok is, maar bij een Fazer (of bovenstaand model) lijkt mij dat nou niet écht een punt.
Financieel zal het wel niet zo aantrekkelijk zijn...

Trouwens, er is volgens mij niets veranderd tov. de eerste foto,s die er te zien waren...
Staat nu gewoon wat beter op de foto.
 
Laatst bewerkt:
Jezus als dat hem echt is, is ie er ook niet beter opgeworden. Lekker sportieve fiets maar niet... Het lijkt wel een TDM... :r
 
ik vind hem heel erg mooi. Wat zou ie ongeveer moeten gaan kosten, is dat al bekend?
 
Doet u mij de grijze (s3) maar. Er hoeft geen strikje rond, ik neem hem zo wel mee. Mega sport-toer machine als je het mij vraagt. Die gaat scoren jongens, net als de vorige trouwens 8-)
 
Ik ben er nu ook wel aan gewend. Hij wordt echt steeds mooier. (met kuip)
Als de prijs een beetje scherp is, gaat Yamaha er veel verkopen. Misschien ook wel weer een aan mij. (Zou de 3e Fazer worden)
 
De naakte is mooier!! ;)
Doet me een beetje aan de MV Brutale denken qua koplamp...

081203side1.jpg
 
Ik zag de naakte en ik vind die koplamp erg lelijk, maar die andere is mooooi
 
OMG! En ik moet nog 1,5 jaar wachten voordat ik uberhaupt op zo'n ding mag proefrijden!!! :( Tegen die tijd is er vast wel weer een nieuwere 2005 model :)

tis wel vervelend hoor! heb nu ruim 10000 km ervaring, en mag nog steeds alleen maar kijken '(
 
En voor wie hem nog lichter wil staat dit ook nog op de site:
http://yamaha.ecritel.net/actu/article.php3?id_article=227
Tering zeg! Deze versie is nog mooier.
Nog even en ik val van mijn kawa-geloof af :X

Op woensdag 13 augustus 2003 16:07 schreef Kaasszje het volgende:
Ben erg benieuwd.. iemand een prijs schatting :?
Als het totaal pakket bekijkt kan het volgens mij niet anders dat deze toch een stuk duurder gaat worden dan de vorige.

Denk wel dit volgend jaar de nieuwe nummer één in de europesche verkooplijsten gaat worden. En dat de verkoopcijfers van de hornet in elkaar gaan zakken.

Op woensdag 13 augustus 2003 19:13 schreef Scintilla het volgende:
Doet me een beetje aan de MV Brutale denken qua koplamp...
Oh, daarom vindt ik hem zo mooi })
 
Terug
Bovenaan Onderaan