yamaha fazer 600 1998 1895 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scura

MF'er
29 mrt 2004
70
0
Te koop mijn Yamaha Fazer 600 uit 1998. De motor ziet er nog mooi en netjes uit. Er zit een streetbikers stuur op met een anderkuipje. De motor is in iedergeval ongeval vrij. De km stand is 46500 km. En er zit een BOS uitlaat op. Ook al komt de motor uit 1998 en heeft er 46500 km opstaan, hij rijdt nog prima en heeft geen mankementen. Ik zou er wel een nieuwe achterband tzt op doen. Ketting en tandwielen zijn nog goed net als de voorband.

Onlangs de lagers van het voorwiel vernieuwd

vraagprijs 1900 euro, zonder de osco ;)
full
 
Laatst bewerkt:
Tijdens het vervangen van de voorwiellagers hebben we de remmen meteen ook schoongemaakt,..was eigenlijk niet eens nodig maar toch!. Rijdt goed! ;)
 
Yep helemaal vergeten. Dus beste mensen, voor heel weinig geld kan je gewoon heel lekker sturen. En het verbruik, ook niet geheel onbelangrijk in deze dure tijd, 1:22 makkelijk.
 
Te koop mijn Yamaha Fazer 600 uit 1998. De motor ziet er nog mooi en netjes uit. Er zit een streetbikers stuur op met een anderkuipje. De motor is in iedergeval ongeval vrij. De km stand is 46500 km. En er zit een BOS uitlaat op. Ook al komt de motor uit 1998 en heeft er 46500 km opstaan, hij rijdt nog prima en heeft geen mankementen. Ik zou er wel een nieuwe achterband tzt op doen. Ketting en tandwielen zijn nog goed net als de voorband.

Onlangs de lagers van het voorwiel vernieuwd

vraagprijs 1900 euro, zonder de osco ;) [afbeelding]
full
 
'Te koop Yamaha fazer 600 1998' > 'yamaha fazer 600 1998 1895 euro'
 
Waarom heb je het orginele stuurkapje vervangen voor dit wat minder fraaie expemplaar (om het maar even netjes te houden...) ?
 
Ik heb de motor zo gekocht. Het nadeel is nu natuurlijk dat mensen denken dat de motor een schuiver heeft gemaakt, want de originele kuip zit er niet meer op, maar dat is niet zo.
Ik heb de originele kuip niet.
Is het originele kuipje/stuur nog aanwezig?

*schop*
 
Ik ben druk bezig met mijn ouders lief aankijken.. :P

<-- Sinds vorige week in bezit van een rijbewijs en blut

*schop*

Wat voor effect heeft zo'n streetbiker stuur op je zithouding? Zit je meer voorover of? =p
 
Laatst bewerkt:
Nashtyr vooral lief blijven kijken. Met dat stuur zit je iets rechterop volgens mij.

Kom eens langs kan je op de motor zitten

Ik ben druk bezig met mijn ouders lief aankijken.. :P

<-- Sinds vorige week in bezit van een rijbewijs en blut

*schop*

Wat voor effect heeft zo'n streetbiker stuur op je zithouding? Zit je meer voorover of? =p
 
Ik begrijp het ook niet de prijs is echt super laag.
Mensen denk nu niet dat deze Yamaha Fazer een afgetrapte motor is, want dat is ie NIET
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan