Alleen met de spanner ben je er niet, rond de 80.000 moet de ketting ook vervangen worden.Als je de ketting spanner vervangt van de nokkenasketting dan rammelt hij niet meer
of toch voor een 2004 model gaan. wel duurder maar met ABS..
Alweer veel nieuws in deel 5
Dan maar een vraag: wie gebruikt de verstelbare kuipdelen wel eens (vanaf bj 2006) en waarom wel of niet? Ik heb ze dicht staan; misschien de komende maanden open zetten voor meer warmte van het blok?
Ik zou altijd voor die met ABS gaan.
Er zijn natuurlijk mensen die zeggen, ja maar ik heb 23 VRO cursussen gedaan blablabla, maar in een schrikreactie denk je daar echt niet aan.
Kan wel even in de club vragen of dat die is dat ik denk dat het is, maar dan is het uitgevoerd door een zeer profi monteur die precies weet wat hij doet, vaak komt dit door of de kleppentrein van een 2001 heeft het begeven (dit is een kwaal bij sommige 2001) of de versnellings bak springt eruit, dit wil nog wel eens voor komen bij mensen die heel erg veel bergen rijden en dan de hele tijd op de max, of als het een kmar fiets is geweest.
Het is niet door diegene uitgevoerd, en het is volgens hem ook geen 2015 blok.........
En dan ?Zit eraan te denken om de fjr ook te verkopen maar deze is helemaal af, en goed en gaat ook niet voor weinig weg.
Denk of een breva of een Norge(moto guzzi)