Yamaha FJR deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop deze week m'n bestelde valblokken binnen te krijgen, de bouten van deze blokken, moeten achter de kuipdelen gemonteerd worden....iemand ervaring hiermee?
Moet de kuip verwijderd worden, of is ie dusdanig los te peuteren dat je erbij kan?


Bij mij moesten alle onder kuipdelen eraf, mijn monteur was er niet blij mee, tijdrovend zei hij, maar toch zitten ze erop

greetz Steve
 
Dan hadden ze beter moeten inschatten hoeveel tijd het kost toch? Als iemand dat moet kunnen. Maar inderdaad op afspraak gebeurd veel (tot mijn eigen verbazing erover eerlijk gezegd). Zelfs zonder de moto gezien te hebben.

ach ja... zolang het maar goed gebeurd.
 
Nou mensen, ik had het de laatste dagen even wat druk met andere zaken maar ik heb de OP aangepast. als mensen nog een mooi piccie van hun bromvlieg hebben die erbij moet roept u maar :)
JJ@ ik ben zo vrij geweest om jouw opzetje te lenen en em iets aan te passen ;)
 
Nou mensen, ik had het de laatste dagen even wat druk met andere zaken maar ik heb de OP aangepast. als mensen nog een mooi piccie van hun bromvlieg hebben die erbij moet roept u maar :)
JJ@ ik ben zo vrij geweest om jouw opzetje te lenen en em iets aan te passen ;)
:} :} *O* *O* *O* nu is het een echte FJR topic 8-)
 
Laatst bewerkt:
ben de afgelopen dagen ook niet aan rijden toegekomen -O-

zit ziek thuis en dat met dit mooie weer

toch maar even reageren hier anders verdwijn ik uit de OP O-)
 
Hehe je hoeft natuurlijk niet te rijden om over de FJR te babbelen. Nu heb je nog meer tijd om te bedenken wat voor een geweeeeldige fiets het is :9. Je hebt trouwens toch geen mexicaanse griep he :9
 
Hehe je hoeft natuurlijk niet te rijden om over de FJR te babbelen. Nu heb je nog meer tijd om te bedenken wat voor een geweeeeldige fiets het is :9. Je hebt trouwens toch geen mexicaanse griep he :9
 
Ik las via het FJR-club forum via onze voorzitter het volgende..

Vanavond bereikte mij het uitermate droevige bericht dat er vanochtend een noodlottig ongeval heeft plaatsgevonden met een motorrijder en zijn FJR.

Volgens mensen uit het FJ forum gaat het hierbij om forumdeelnemer JJ@, ons allen bekend.

een citaat uit kilroy.nl


Woensdagmorgen deed zich rond half twaalf vanmorgen een noodlottige aanrijding voor op de Vilsterseweg bij Ommen.
Een motorrijder reed als laatste in een groep van zeven in de richting van Vilsteren, maar verloor in de bocht voor het viaduct van de N348 de macht over het stuur en ging hard onderuit over de rijbaan voor verkeer richting Ommen.
De man en zijn zware motor sloegen frontaal tegen een tegemoet komende Engelse bestelwagen, bestuurd door een twintigjarige man uit de Noord-Oost-Engelse plaats Hartlepool.
De motorrijder -een 38-jarige man uit het Groningse Haren- overleed ter plaatse.
De twee britten in de bestelwagen bleven ongedeerd en mochten in het politiebureau van de schrik bekomen


Woensdag 5 augustus 2009: Ommen (Vilsterseweg): motorrijder slipt tegen bestelwagen en overlijdt

Ik wil de nabestaanden heel veel sterkte wensen met het verwerken van dit enorme verlies.
Verder schieten worden te kort... '(
 
Familie en vrienden van JJ@: heel veel sterkte met dit vreselijke verlies.
Woorden schieten te kort maar uit al zijn reacties kon je lezen dat hij leefde voor zijn motor.
 
Toch met een vreemd idee weer op de motor naar huis gestapt...


Iedere keer als er in de media staat geschreven dat er een motorrijder is omgekomen heb ik een heel klein beetje schrik om het MF te openen want stel dat.........

Vanochtend gelezen over dit noodlottige ongeluk in de media en helaas vanavond op het MF moeten lezen dat het een 'bekende' was.

Des te aparter was het dat ik voor het MF nog even in mijn Youtube favorieten aan het spitten was en weer een filmpje had gekeken van JJ@.
Dit filmpje, 1 van de weinige goede/leuke over een XJ900F op het net, heeft er mede voor gezorgd dat ik nu een XJ 900F heb gekocht.

Dit filmpje voor wie het wil weten.

Daarna nog wel wat gesproken met JJ@.

Dan komt het best hard aan als je dan 5 minuten later leest dat JJ@ niet meer onder ons is. Een typische Eye opener dat alles heel erg relatief en tijdelijk is.

Wederom sterkte aan de nabestaanden en naasten van JJ@. -O-
 
-O-

Kende hem niet persoonlijk, maar wel een bekende naam van het forum.

Ride In Peace JJ@....

'(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan