Yamaha FJR deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

schtem

Die hard MF'er
5 sep 2007
582
0
Rijswijk (Zuid Holland)
Yamaha FJR 1300 deeltje 2

logoFJR1300.jpg

FJR1300, één van krachtigste en gevorderde tourders op de markt.

logo_yamaha.jpg



FJR-Racing movie klik hier
06_fjr1300_main.jpg



[*]Voor degene die het een en ander nog willen teruglezen. ;)
Yamaha FJR 1300





Onderstaand de posers van dit topic! :P

Neem je ook deel aan het forum en wil je dan in de OP, neem dan contact op met TS, of post het gewoon in het forum. Regel: bij voorkeur één waar je zelf ook opstaat! (als het kan formaat ong. 600x480)
Je verdwijnt vanzelf weer uit de OP als je niet actief deelneemt :j we houden het graag overzichtelijk....





aergrimm

99420d92e232e9b03f4f1a593dbdd84c
]




DoubleUtB

full

full





Bandit1967

full





foggie

full

full





GranCandy

2356856851_ec7c74cff8_b.jpg




JJ@† 5-8-2009
JJ2_GF.jpg

JJ_GF.jpg





Mikoyan

full





Neanderthaler





schtem

a8ee28875c89f82ad1919e514facf927

IMG_1882.jpg





Stevefiveo

full


















Linkjes

Hobby&klus sites


Andere Fora


Aftermarket spulletjes
 
Laatst bewerkt:
is ie nu alweer gecrasht? Wtf zeg haha ik dacht al wat een vreemde posts hier en daar... Kwartje is nu gevallen hoor...

maarre pagina 81 van deeltje in en hoppa daar staat al een mooi voorbeeld voor in de OP
 
wie kwam er voor mij rijden vanavond bij boerakker en ging de A7 op richting leek ik reed je ff voorbij en groette je (of gy is hier niet bekend kan ook hahaha)
 
Hoppakee daar is deel 2 :] *D *O*
schtem als je die van mij goute dan de de teksten copieerd dan heb je een mooie op de goute met dubbele haken weg laten , of we sluiten deze en maak ik een nw aan als het je niet lukt heb met een modje contact hier over maar dan moet je dat wel willen .
 
Ik heb nog wel wat mooie plaatjes gevonden om de OP mee te verfraaien. Misschien kun je er iets leuks mee doen:

01137442YamahaFJR1300ASLau.jpg


06_fjr1300_main.jpg


030102top.jpg


2008-FJR1300A-action-01_tcm42-210221.jpg


2005-Yamaha-FJR1300b.jpg


2004fjr1300.jpg


Yamaha-FJR1300ASd.jpg


2001-FJR_1300-01_FJR1300_50_tcm71-219387.jpg


2008-FJR1300AS-action-01_tcm42-210272.jpg


T146.jpg


yamaha_fjr1300-kmar.jpg
 
Ik heb het liefst zo min mogelijk 'zooi' in de OP, want daar wordt de eerste pagina alleen maar trager van (en on overzichtelijk). Mooie FJR foto's kan je ook al genoeg vinden op google.
 
Nah... zooi...

nog ff en we zijn op pagina 2 en probleem is opgelost toch? Ik vind het wel in een OP passen die verheerlijking van je type motor.
 
Ik heb het liefst zo min mogelijk 'zooi' in de OP, want daar wordt de eerste pagina alleen maar trager van (en on overzichtelijk). Mooie FJR foto's kan je ook al genoeg vinden op google.
die eerste op pagina bekijk je maar een keer en is na slag werk voor ieder die evt contact zoekt met een poster in deze topic en hoe zijn mooie brommerd er uit ziet
en als je plaatjes enzo niet mooi vind hier dan ken ja beter naar het www.motorforum.nl gaan daar is het wat minder leuk dan hier ;)
 
Laatst bewerkt:
Nah... zooi...

nog ff en we zijn op pagina 2 en probleem is opgelost toch? Ik vind het wel in een OP passen die verheerlijking van je type motor.

Het ligt eraan hoe je pagina is ingesteld, bij mij staat ie op 60 berichten per pagina, dus dan kan het laden wel ff duren.....
 
nevertheless... foto's en bijbehorende verheerlijking horen toch in de OP?

Je moet er wel wat voor over hebben! Kortom veel posten en hoppa daar is pagina twee?

Mijn achterbandje begint nu langzaam aan tegen zijn eind te lopen trouwens. Ben benieuwd hoe lang ik er nog mee verder kan, want wil eigenlijk ermee wachten tot ie zijn reguliere beurtje moet hebben. Er zit nog genoeg profiel op maar dat is er sneller afgesleten dan ik had verwacht. Voor kan nog een tijdje mee, maar lijkt me beter zowel voor en achter tegelijk te vervangen als ik van merk verander.
 
Het is ook vervelend als er plaatjes op een trage server gehost zijn. Maar kunnen we het weer over FJRz hebben ;)
 
Ik hoop deze week m'n bestelde valblokken binnen te krijgen, de bouten van deze blokken, moeten achter de kuipdelen gemonteerd worden....iemand ervaring hiermee?
Moet de kuip verwijderd worden, of is ie dusdanig los te peuteren dat je erbij kan?
 
Bij werden ze er bij aflevering erop gezet. Maar zoals ik het zie zou je er wel bij moeten kunnen komen met de sleutel. Was je eventueel kan doen (wanneer je bang bent voor beschadigingen) om je sleutel over de arm met een doek te bedekken en vasttapen.

Wat me trouwens opviel tijdens de beurs in Utrecht (had mijn motor nog maar net en zat elke FJR te bestuderen wat er allemaal opgeleukt kan worden) is dat niet alle valdoppen op dezelfde wijze zijn bevestigd. Of beter gezegd niet steeds op dezelfde plek. Bij ene was ik zelfs zo verbaasd dat wanneer je met die fiets zou pleuren alsnog je kuip grotendeels nieuw lego materiaal is geworden...

Bij twijfel second opinion?
 
Bij mijn '07 hoeft de kuip niet verwijderd. Je kan de blok bouten er zo uitdraaien en met de meegeleverde bouten de blokken bevestigen.
 
Bij mijn '07 hoeft de kuip niet verwijderd. Je kan de blok bouten er zo uitdraaien en met de meegeleverde bouten de blokken bevestigen.

Volgens mij verschilt het kuipwerk en montage, bij '07 is montage van het valblok met 1 bout (dacht ik), bij '04 (de mijne) is er een opzetstuk met 2 bouten waar het valblok op bevestigd wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan