Yamaha Fjr hokt en schokt bij 2000/3000 tpm

Status
Niet open voor verdere reacties.

1963

Fjr driver
4 jul 2019
8
3
Heythuysen
Hoi
Ik beneden trotse Fjr bezitter al jaren
Nu heb ik een nieuwe gekocht vorig jaar .
Deze splinter nieuwe machine bevalt geheel niet .
Ben div malen terug gegaan bij dealer maar deze geven niet thuis ze zeggen dat het binnen de marge ligt motor loopt goed. Andere dealers zeggen dit omdat ze de uren niet vergoed krijgen
Importeur kan niks doen als dealer zegt is oké dan is klaar .
Maar ik heb nog steeds een hokkende machine waar ik ongelukkig van wordt had ik mijn oude maar gehouden die deed dat niet .
Ik heb 2 jaar fabrieksgarantie maar daar heb je dus geheel niks aan als ze niet thuis zijn
Wie heeft raaaaaad
Of nog beter kan hem repareren of weet een specialist .
Dan ga ik hem zelf laten maken

Alvast bedankt
 
Bij oudere modellen hoorde je dit ook wel eens en werd er soms met een powercommander iets glad gestreken.

Ik zou eens een gaskleppenhuis sync (laten) doen na een nieuw/schoon luchtfilter.
Mijn oudere (2008) ging ook horten en stoten na het plaatsen van een nieuw filter. (Ik had een nieuw filter gekocht en kwam tijdens onderhoud erachter dat ik een K&N filter had, maar die kon ik op dat moment niet schoonmaken en besloot het nieuwe normale filter te plaatsen)
Na het zelf uitvoeren van een TBS (gaskleppenhuis sync) liep ie weer boterzacht. Nu het K&N filter weer erin gedaan, hij was immers weer schoon, maar ik merk nu wel dat ie weer iets hortend en stotend rolt zo'n 1000rpm boven stationair. Wordt bij mij dus ook weer tijd dat de Carbtune er weer aan gehangen wordt.
 
Bij oudere modellen hoorde je dit ook wel eens en werd er soms met een powercommander iets glad gestreken.

Ik zou eens een gaskleppenhuis sync (laten) doen na een nieuw/schoon luchtfilter.
Mijn oudere (2008) ging ook horten en stoten na het plaatsen van een nieuw filter. (Ik had een nieuw filter gekocht en kwam tijdens onderhoud erachter dat ik een K&N filter had, maar die kon ik op dat moment niet schoonmaken en besloot het nieuwe normale filter te plaatsen)
Na het zelf uitvoeren van een TBS (gaskleppenhuis sync) liep ie weer boterzacht. Nu het K&N filter weer erin gedaan, hij was immers weer schoon, maar ik merk nu wel dat ie weer iets hortend en stotend rolt zo'n 1000rpm boven stationair. Wordt bij mij dus ook weer tijd dat de Carbtune er weer aan gehangen wordt.
ken dat probleem cat er onder uit en restricties en powercommander monteren
 
Probeer eens te vragen bij Gebben Motoren in Rogat. Daar hebben ze veel verstand van FJR's.
 
download.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan