Yamaha FZ1 Fazer ABS

Status
Niet open voor verdere reacties.

vlegel

Die hard MF'er
31 dec 2009
445
0
Eindhoven
Dealer onderhouden Yamaha FZ1 Fazer met ABS. De motor is van September 2007 en heeft 28150 km gereden. Alle beurten zijn uitgevoerd en de laatste grote beurt was bij 20.000km. Stand van zaken nu, banden, remmen, ketting en tandwielen zijn alle in goede staat. De volgende (kleine) beurt moet bij 30.000km uitgevoerd worden. Het onderhoudsboekje en alle drie de sleutels inclusief de belangrijke rode sleutel zijn bij de motor. De motor is in originele en schadevrije staat en is te bezichtigen in Eindhoven.
De vraagprijs is 6450,- Euro.
2zgdt7k.jpg

biqzh5.jpg

1zqzszd.jpg

rs4t4h.jpg

o8bark.jpg

2lnzfdl.jpg

Telefoonnummer: 06-13710309
Groet Vlegel
 
Laatst bewerkt:
Kick! Nette prijs voor deze geweldige sporttour fiets.
Heerlijk tourfiets waar je ook op hoog tempo mee uit de voeten kan :}

Wat komt er voor terug?
 
Laatst bewerkt:
@ Redline rider,

Ik weet nog niet precies wat er voor terug komt, mogelijk de nieuwe Speed Triple van Triumph.

Groet Vlegel. ;)
 
Laatst bewerkt:
@ Bandiet600,

Dank voor je interesse maar inruil is niet mogelijk. Als je toch interesse hebt ben je welkom om te komen kijken.

Groet Vlegel
 
Laatst bewerkt:
Kilometerstand nu 28250, ik heb afgelopen weekend weer heerlijk gereden met deze kanjer.

Groet Vlegel
 
Laatst bewerkt:
Deze dikke bike is nu voorzien van een transparante tankpad die het design van de bike niet verstoort en voorkomt dat de tank beschadigd.

Groet Vlegel
 
Mooie brommert

net zo moeilijk om te verkopen als die van mij, lijkt wel of iedereen is voorzien
zou niet teveel zakken want hij is het waard
kickje voor deze mooie fazer. :W
 
Laatst bewerkt:
@ R-Twin65,

Dank voor je compliment en voor je kennisgeving dat de vraagprijs reeel is.

Groet Vlegel
 
Kickje voor deze beauty, vraagje btw, ik zit zelf in de fietsen en aan jouw voorband te zien en als ik het vergelijk met een fiets zit de band er verkeerd om op, maar dat kan bij motoren anders zijn dat week ik niet.

Ciao Floris
 
Het is een Michelin Pilot road 2 en die is op de juiste wijze gemonteerd kan ik je zeggen.

Groet Vlerk
 
Dat zal dan wel kloppen, het is alleen niet heel logisch wat betreft de afvoer van water en troep.
Dat gaat dan namelijk precies verkeerd om.

Ciao Floris
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan