Yamaha Fz6-N

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er netjes uit Patrick!
Mocht het zo zijn dat je nu wat last hebt van een trillend stuur (lichte stuurgewichten) kan ik je vertellen dat dat weg gaat door montage van de barendmirrors! ;) (eigen ervaring).



@ Z-jimmy

Waterpomptang! *D

nog niks van gemerkt, heb ook pas 400 meter gereden naar het foto plekje haha :P
zal vast goedkomen!

@jimmy; dan ben je echt goed weg gekomen zeg :X wel balen voor evil :N
 
ik heb tot nu toe alleen een boete gehad voor 5 kilometer per uur te hard met me vorige motor :')

*gaat op zoek naar een dik stuk hout om het af te kloppen*
 
En Bar end mirrors zijn besteld O-)
zelfde type als naakte vandaal heeft, die zijn qua prijs/kwaliteit gewoon erg aantrekkelijk *D

hierna houdt het wel even op met veranderingen aan de motor, anders krijg ik een nekschot van een bepaald vrouwelijk persoon waar ik mee samen leef :+
 
Laatst bewerkt:
ging net even een stukje rijden in de buurt, rijd ik net op een weg waar je niet fatsoenlijk langs de kant kan stoppen..

opeens *kloenk* en ik kijk achterom en zie me kentekenplaat over de weg stuiteren met houder en al :')
motor een stukje verderop onder aan een afrit neergezet en maar terug gaan lopen om te kijken of ie nog te vinden was in de berm, in de tussentijd ook maar de politie op de hoogte gesteld waar me motor stond en waarom ie geen kentekenplaat had, dit om verder gezeur te voorkomen :P

kentekenplaat gelukkig teruggevonden na een aardig wandelingetje, en toen ik weer bij me motor kwam stonden er maar liefst 4 agenten keurig op te passen, en ze maakten er ook nog eens geen enkel probleem van dat ik met de kentekenplaat in me binnenzak naar een dealer in de buurt wou rijden.. op sommige dagen kan je best overweg met de politie ;)
 
Braaf burgerschap om te bellen in zo`n situatie, ik zou daar echt niet aan gedacht hebben...
Wel vaag dat de kont uit elkaar valt zonder enige aanleiding, sonic boom mach1? :P
Nog schade opgelopen aan plaat en houder of word er nu ook nog een mooie plaathouder van Rizoma of Barracuda aangeschaft tot ergernis van vrouwtje lief? :9

Hier regent het vandaag.
Ik heb wel van de week nog even een stukje gereden naar Hoek van Holland.


hoekvanholland.jpg



Mzzls :]
 
Laatst bewerkt:
ik werk als mobiel surveillant voor een beveiligingsbedrijf, we hebben allerlei rechtstreekse nummers van de politiemeldkamer enzo, dus ik ben wat dat betreft het wel gewend om ze een beetje op de hoogte te houden van dingen die vreemd over kunnen komen :P

kentekenplaathouder was kapot, maar is gewoon zo'n geval met reclame van de motorzaak, zit er nu 1tje met reclame op van een dealer hier uit de buurt.. lekker belangrijk :')
de plaat zelf had geen krasje.

overigens was bij de oude kentekenplaathouder aan 1 kant gewoon de hele bevestiging afgebroken, want de boutjes zaten nog op het deel van de motor zelf, denk iets te fanatiek aangedraaid door de dealer waar ik em gekocht heb :X
 
vandaag toen ik thuis kwam lag er een pakketje klaar, met me bar end mirrors *D
snelle service van optitune overigens! donderdag besteld, vandaag al in huis 8-)
zitten al op de motor, maar het is nu donker en morgen moet ik ook overdag weer werken.. dus foto's volgen nog :+
 
Kan je eindelijk zien wat er achter je rijdt!
De gaten waar de originele spiegels in zitten kan je mooi afdekken met zwarte dopjes waar je schroeven mee wegwerkt...
 
Braaf burgerschap om te bellen in zo`n situatie, ik zou daar echt niet aan gedacht hebben...
Wel vaag dat de kont uit elkaar valt zonder enige aanleiding, sonic boom mach1? :P
Nog schade opgelopen aan plaat en houder of word er nu ook nog een mooie plaathouder van Rizoma of Barracuda aangeschaft tot ergernis van vrouwtje lief? :9

Hier regent het vandaag.
Ik heb wel van de week nog even een stukje gereden naar Hoek van Holland.

[afbeelding]

Mzzls :]

Als ik het goed kan zien is die foto gemaakt op de berg bij de Maeslandkering toch?
Ik kom daar ook zo nu en dan. Is een heerlijke weg langs dat water er naartoe waar je het gashendel flink open kan draaien. Die berg wordt trouwens ook veel gebruikt om de hellingproef te oefenen met de motor. Althans dat heb ik daar wel gedaan *D
Kom jij uit de buurt van Rotterdam of net als ik uit het Westland?
 
Klopt, het weggetje dat er naartoe loopt is echt hetgene waar ik het voor doe, samen met het mooie uitzicht dat je hebt vanaf de berg/heuvel.
Ik woon op de grens van Den Haag/Kijkduin.
Het Westland is mijn achtertuin! ;)
 
hee naakte vandaal, ik heb daar gister nog gereden (den haag/kijkduin)...ik reed maar wat rond en ben richting kijkduin gegaan en vanaf daar richting de uithof weer terug naar A4...
Kom zelf uit Rijnsburg, naast Leiden....
 
Ok lekker ritje gehad? Zal wel druk zijn geweest van Kijkduin richting A4 op zondag!
Laatste tijd ben ik geneigd om op een droge avond de motor te pakken en lekker de weg voor mezelf te hebben...
 
Laatst bewerkt:
net even weer rondje gereden op mijn motor en pa met zijn nieuwe fz6 *D
alleen dat 25 kw wordt je ook niet vrolijk van zeg... -O-
 
Het is inderdaad wel redelijk weer voor af en toe een stukkie te rijden. En klopt! Ik kots ook van die 25kw.. hij gaat gewoon niet harder op de snelweg dan 145km (met wind mee). Niet dat ik zo'n scheurijzer ben maar zo nu en dan het gas open moet ook kunnen.

@Naakte Vandaal
Ik kom zelf uit 's-Gravenzande dus ben redelijk bekend met de omgeving hiero. Het is inderdaad een heerlijke weggetje naar die berg. Evenals die weg richting de pier met die haarspeld bochten!

Ik ga ook naar de motorbeurs op vrijdag. Net als de meeste hier ga ik op zoek naar bar-end-mirrors want dat zicht moet echt stukken beter worden!
 
Ik ben nieuw in het forum, en tevens bezig met mijn rijlessen.
Toch al in de luxe positie dat ik opzoek kan naar een motor. Het zal niet lang duren en mijn papiertje(pasje) is binnen.

Zonder dat ik heb gereden op een yamama fz 6n, spreekt ie mij qua uiterlijk erg aan. Mijn rij instructeur zegt dat het een prima motor is om mee te beginnen, en dat ie voor de gevordere rijder ook niet zal vervelen.

Weten jullie toevallig nog een goed onderhouden fz 6 n te koop staan?
 
Mooi hoor die bar-end-mirrors,maar heb je er met je handen geen last van???

Groeten...John

nee :)
die zitten zo aan het eind van je stuur, daar zit je normaal niet met je handen ;)
als je dat wel doet heb je volgens mij geen goeie grip op je stuur en slaat ie vanzelf een keer uit je handen als je een hobbeltje pakt :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan