Yamaha Fz6-N

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben nieuw in het forum, en tevens bezig met mijn rijlessen.
Toch al in de luxe positie dat ik opzoek kan naar een motor. Het zal niet lang duren en mijn papiertje(pasje) is binnen.

Zonder dat ik heb gereden op een yamama fz 6n, spreekt ie mij qua uiterlijk erg aan. Mijn rij instructeur zegt dat het een prima motor is om mee te beginnen, en dat ie voor de gevordere rijder ook niet zal vervelen.

Weten jullie toevallig nog een goed onderhouden fz 6 n te koop staan?

Hoi,

Mijn goed onderhouden fz6 staat te koop. :Y
 
@ evil

Hey Evil, ik heb jou en Zero2Fear al vaker persoonlijke berichten verstuurd dat het openingstopic niet up to date is. Er word geen reaktie gegeven door jullie beide op mijn aanbod om `het onderhoud` over te nemen, terwijl jullie wel vaker online zijn geweest -O-


@ gjn

Mooie fiets! 8-)
 
@ evil

Hey Evil, ik heb jou en Zero2Fear al vaker persoonlijke berichten verstuurd dat het openingstopic niet up to date is. Er word geen reaktie gegeven door jullie beide op mijn aanbod om `het onderhoud` over te nemen, terwijl jullie wel vaker online zijn geweest -O-


@ gjn

Mooie fiets! 8-)

Goed initiatief hoor *O* . Openingstopic is idd niet heel erg up to date meer, en de laatste tijd zijn er toch een aantal nieuwe fz6n-rijders bijgekomen!!!

@ gjn
Welkom op het forum.
Mooie fiets hoor. Zeker vet met die carbon leo vince uitlaat!!! :9~
 
Ik ben nieuw in het forum, en tevens bezig met mijn rijlessen.
Toch al in de luxe positie dat ik opzoek kan naar een motor. Het zal niet lang duren en mijn papiertje(pasje) is binnen.

Zonder dat ik heb gereden op een yamama fz 6n, spreekt ie mij qua uiterlijk erg aan. Mijn rij instructeur zegt dat het een prima motor is om mee te beginnen, en dat ie voor de gevordere rijder ook niet zal vervelen.

Weten jullie toevallig nog een goed onderhouden fz 6 n te koop staan?

Zie dat je in Groningen woont, dan is het zeker de moeite waard om die van evil even te bekijken! Is een hele gave rode en zag hem laatst toevallig bij zijn huis de motor poetsen op de oprit, glom erover! :Y
 
@ Sjorrit.
Als de prijs binnen mijn budget is ga ik zeker kijken...
Rijden jullie welleens met elkaar in Groningen? Ik heb niemand in mijn vriendenkring die motorrijdt, slechts een paar 'vage' kennisen
 
@ Sjorrit.
Als de prijs binnen mijn budget is ga ik zeker kijken...
Rijden jullie welleens met elkaar in Groningen? Ik heb niemand in mijn vriendenkring die motorrijdt, slechts een paar 'vage' kennisen

Ja heb mede door MF afgelopen jaar een grote groep vrienden gekregen, allemaal motorrijders in Groningen :Y Was laatst jarig en ze kwamen allemaal en gaan donderdag naar de motorbeurs met ons allen.

Vaak wordt er in het Noordelijke rijders topic ( Noordelijke Rijders Speed Topic nr. 31 : Stilte topic ) ook toerritjes afgesproken.
 
@ Sjorrit.
Als de prijs binnen mijn budget is ga ik zeker kijken...
Rijden jullie welleens met elkaar in Groningen? Ik heb niemand in mijn vriendenkring die motorrijdt, slechts een paar 'vage' kennisen

Wat is je budget dan ? Want als een fz6 je niet bevalt heb ik nog een z1000 in de aanbieding :+
 
Weet iemand toevallig of het mogelijk is die grote gele "stikkers" er op een nette manier vanaf te halen?


Warm maken met de haarföhn, dan kan je de gehele sticker in een langzame beweging eraf trekken. De resten lijm kan je mooi weg krijgen met een katoenen doek met wat WD40.

Maar hoezo wil je ze verwijderen dan?
 
Hoii Stickz

De motor mag 3450 euro kosten, de leo's zijn inmiddels los verkocht.


Ben blij dat het mag en niet hoeft ;)....kan ik eens een keer langskomen om je motor te zien? Misschien is het slim om dat te doen als ik mijn rijbewijs heb, dan kan ik gelijk een rondje rijden....
 
Goed te zien dat er steeds meer leven op het forum komt! zijn jullie ook al zo toe aan de lente en de ritjes tijdens goed weer?
morgenavond ga ik voor het eerst naar de motorbeurs, ben benieuwd. mijn vrouw heeft motorkleding nodig en ik ga nog even neuzen voor kentekenplaathouder en nieuwe knippers...
 
Goed te zien dat er steeds meer leven op het forum komt! zijn jullie ook al zo toe aan de lente en de ritjes tijdens goed weer?
morgenavond ga ik voor het eerst naar de motorbeurs, ben benieuwd. mijn vrouw heeft motorkleding nodig en ik ga nog even neuzen voor kentekenplaathouder en nieuwe knippers...

lente mag zo snel mogelijk beginnen haha O-) van het weekend word het rond de 10 graden toch? is ook al voldoende om de motor weer uit de stalling te halen hoor;)
 
-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-



Beste FZ6N rijders,


Aangezien er in de loop van tijd nieuwe rijders met hun FZ6N hebben aangemeld en dit topic wat lang word heb ik de Yamaha FZ6N DEEL II geopend op het forum.
Hier zijn de veranderingen doorgevoerd (foto`s met rijders/profielen).
Zullen we dit topic afsluiten als DEEL I en verder gaan met DEEL II?
Hoop jullie daar snel te zien!

Groetjes Naakte vandaal / Robin.


Klik--> Yamaha FZ6N DEEL II


-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-
 
-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-



Beste FZ6N rijders,


Aangezien er in de loop van tijd nieuwe rijders met hun FZ6N hebben aangemeld en dit topic wat lang word heb ik de Yamaha FZ6N DEEL II geopend op het forum.
Hier zijn de veranderingen doorgevoerd (foto`s met rijders/profielen).
Zullen we dit topic afsluiten als DEEL I en verder gaan met DEEL II?
Hoop jullie daar snel te zien!

Groetjes Naakte vandaal / Robin.


Klik--> Yamaha FZ6N DEEL II


-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-


:')

deel 1 word te lang ? zit pas op pagina 33, als je gewoon had gezegd. ts reageert niet op mijn reactie om op up to date te houden kwam je nog geloofwaardig over. zo niet zou ik zeggen beter start je om de 10 pagina's een nieuw topic. aangezien het sowieso niet snel gaan hier vanwege het beperkt aantal fz rijders
 
Het stoort mij dat dit deel door niemand up2date word gehouden, deel 2 zal dat wel zijn.
Als jouw broer of Zero2Fear nèt zo snel waren als jou met een reaktie was deel 2 niet nodig geweest lijkt me! :P
Er komen laatste tijd meer rijders bij, wat leuk is als die ook in de opening worden opgenomen, toch?

No hard feelings... hier laat ik het bij :)
 
Het stoort mij dat dit deel door niemand up2date word gehouden, deel 2 zal dat wel zijn.
Als jouw broer of Zero2Fear nèt zo snel waren als jou met een reaktie was deel 2 niet nodig geweest lijkt me! :P
Er komen laatste tijd meer rijders bij, wat leuk is als die ook in de opening worden opgenomen, toch?

No hard feelings... hier laat ik het bij :)

Prima prima. Tot in deel 2!!!

@z-jimmy: Niet zo lopen mierenn**ken hoor :X . Op deze manier is het ook opgelost!
 
-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-



Beste FZ6N rijders,


Aangezien er in de loop van tijd nieuwe rijders met hun FZ6N hebben aangemeld en dit topic wat lang word heb ik de Yamaha FZ6N DEEL II geopend op het forum.
Hier zijn de veranderingen doorgevoerd (foto`s met rijders/profielen).
Zullen we dit topic afsluiten als DEEL I en verder gaan met DEEL II?
Hoop jullie daar snel te zien!

Groetjes Naakte vandaal / Robin.


Klik--> Yamaha FZ6N DEEL II


-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-ATTENTIE-
 
Een topic is vol bij 2500 posts, daar zit dit topic bij lange na nog niet aan. Vandaar nog geen nieuw deel openen, deze zit op slot. Als dit deel vol is, haal ik het slotje van het volgende deel af. Help mij tegen die tijd even herinneren.

Ah, wacht even, snap het probleem. Deze gaat dus op slot, de andere gaat open.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan