Yamaha FZ600 '88

michel66

MF'er
5 sep 2009
155
0
Bleiswijk
Is mijn nieuwe "aanwinst" een brik of klassieker ?
Ik open toch maar hier een topic want hij is tenslotte al 21 jaar oud :)

De FZ600 stond hier op het forum te koop , vond het vreemd dat hij niet eerder weg was maar toch maar even gaan kijken.

Dus gistermorgen vroeg de aanhanger aangekoppeld en op weg naar Maastricht (2,5 uur rijden met aanhanger).
De rit was niet voor niks , want er stond een (zeker voor z,n leeftijd) nette brommer te wachten.
Na een klein proefritje besloten de FZ600 te kopen (voor zo,n bedrag(je) moet je niet zeuren vind ik).
Bij de koop inbegrepen ook nog 2 bokken en een werkplaatsboek.

Vanmorgen de FZ600 maar eens verwend met een lekkere wasbeurt(was voor woon/werk gebruikt) en wat zie ik ????????
Er komt een hele mooie motorfiets te voorschijn !!! :)
Hoe die het verder blijft doen zie ik wel , morgen eerst maar eens verzekeren en dan een paar "echte" kilometers gaan maken.
Starten doet hij in ieder geval perfect , vanmorgen een prima koude start !!
Uiteraard horen er een paar foto's bij ;)

Ik ben nu weg , ga ff een stukkie rijden ................ is toch nooit politie hier int dorp :]


gr. Michel

full



full



full



full



full



full



full



full



full



full
 
Damned......ik moet niet te lang kijken, want anders krijg ik er nog spijt |( van dat ik hem toch nie heb gehouden.....mooie 8-) fits man
 
Wat een heerlijk weer vandaag ! :)
Ik heb vandaag een paar honderd kilometer gereden met de FZ600 , en hij doet het perfect !!

Ook weer een beetje gepoetst .................. hij word steeds mooier :}

(Als er iemand nog een buddy cover en/of benzinekraan heeft liggen hoor ik dat graag)


gr. Michel.



full



full



full



full



full



full



full
 
Wat een heerlijk weer vandaag ! :)
Ik heb vandaag een paar honderd kilometer gereden met de FZ600 , en hij doet het perfect !!

Ook weer een beetje gepoetst .................. hij word steeds mooier :}

(Als er iemand nog een buddy cover en/of benzinekraan heeft liggen hoor ik dat graag)


gr. Michel.



[afbeelding]


[afbeelding]


[afbeelding]


[afbeelding]


[afbeelding]


[afbeelding]


[afbeelding]

Nette FZ zeg daar kan je nog lang en lekker mee sturen. Veel veilige Km's gewenst vanaf deze kant :)
 
Nette FZ zeg daar kan je nog lang en lekker mee sturen. Veel veilige Km's gewenst vanaf deze kant :)~[/quote]


Thx. Coen :)

Ik wou de FZ600 eigelijk buiten laten staan , maar dat vind ik toch zonde
Dus de schuur maar een beetje opgeruimt en nu staat hij lekker droog naast de andere "brikken"

gr. Michel


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan