YAMAHA FZ6N -beginner

Fury

MF'er
26 aug 2011
48
0
Hallo iedereen,

Ik ben een student uit België en op 2 maanden voor men 21e verjaardag en dus is het moment eindelijk aangebroken waarop ik al jaren wacht; het motorrijbewijs halen!
Na verloop van tijd heb je natuurlijk ook een motor nodig, dus ben ik al geruime tijd aant zoeken achter een Yamaha FZ6N.

Kwam ik deze advertentie tegen:

http://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/yamaha-fz6-n-uniek-spotprijs-58475872.htm (Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen)

Hoe moet ik de prijs van 3500 euro zien. Is dit een eerlijke en juiste prijs of kan ie wel wat lager?

Mvg
Lenn

edit: nu werkt de link normaal wel.. (in deze advertentie staat hij nog op 4000 maar ik heb contact genomen met de eigenaar en voor 3200 mag ik em hebben)
 
Laatst bewerkt:
Je link doet het niet
Maar ik zou het zien als duurkoop mocht je je rijbewijs niet halen.

Mocht je hem wel halen misschien een koopje, maar dat kunnen we niet beoordelen.

edit: link doet het nu wel maar is verwijderd?
 
Laatst bewerkt:
In de winter worden motoren over het algemeen goedkoper, al is 3500euro voor een FZ6N een mooie prijs (ook al ken ik de belgische markt niet).
 
CBRider, ik ben ook maar gewoon op zoek :) Kopen is nog niet voor meteen... tenzij dit écht een koopje blijkt te zijn.
 
Ziet er leuk uit, maar niet direct een koopje. Maar ook weer niet heel duur. Dr kan nog wel wat af denk ik, want voor dat geld raak je in Nederland zelfs je fazer uit dat bouwjaar niet kwijt en Belgie is nog altijd goedkoper.
 
Jep, hij stuurde mij net dat 3000 kan. Heeft in mei een onderhoudsbeurt gehad en KM - stand bedraagt 21 000...
Lijkt het wat denken jullie?
 
Jep, hij stuurde mij net dat 3000 kan. Heeft in mei een onderhoudsbeurt gehad en KM - stand bedraagt 21 000...
Lijkt het wat denken jullie?

uhm proefritje dooriemand met rijbewijs ? motor in real life bekijken. snap dat je gek bent van deze motor maar tis hoop geld om zomaar met verkoper af te spreken zonder hem uberhaupt gezien/gereden hebben.

Ook al koop je hem misschien niet ga zelf eens kijken en neem iemand mee die er verstand van heeft.

Je zegt zelf ik ben aan het rondkijken maar ondertussen ben je aan het onderhandelen over de prijs met de verkoper. misschien mis ik iets?
 
3000 is gewoon een nette prijs voor die motor, daar kan je in nederland ook niks van zeggen.
 
uhm proefritje dooriemand met rijbewijs ? motor in real life bekijken. snap dat je gek bent van deze motor maar tis hoop geld om zomaar met verkoper af te spreken zonder hem uberhaupt gezien/gereden hebben.

Ook al koop je hem misschien niet ga zelf eens kijken en neem iemand mee die er verstand van heeft.

Je zegt zelf ik ben aan het rondkijken maar ondertussen ben je aan het onderhandelen over de prijs met de verkoper. misschien mis ik iets?


Onderhandelen omdat ik héél erg graag dit type motor wil. Als ik dan een faire prijs onderhandeld krijg, moet ik misschien beter niet twijfelen...
 
Onderhandelen omdat ik héél erg graag dit type motor wil. Als ik dan een faire prijs onderhandeld krijg, moet ik misschien beter niet twijfelen...

Of jij bent een kei in onderhandelen of hij moet er zeer snel vanaf.
Twee weken oude advertentie waarin prijs min of meer vast staat en hij doet al een kwart van zijn vraagprijs af. Dat zet mij persoonlijk wel aan het denken.

Ik hoop dat als je hem besluit tekopen dat je er een topmotor aan hebt. Persoonlijk zou ik nog ff rond blijven kijken tot je rijbewijs hebt. Rijden genoeg mooie motoren rond en als je hem nu koopt weet je niet eens of ie lekker rijdt tenzij je proefrit zonder rijbewijs doet .

Tis jou keuze dus doe wat goed voelt
 
Terug
Bovenaan Onderaan