Yamaha FZ6N DEEL II

@Iterwee

Nieuwprijs voor slip-on dempers zit je wel aan de €700.
Akrapovic en Two brothers klinken diep en zwaar, vind ik persoonlijk het mooiste.


Elke rit maak je je wel schuldig aan te hard rijden, lijkt mij toch? ;)
 
dat sowieso robin :+
de ene keer alleen iets erger dan de andere keer.. thank god dat ik 15 minuten van de duitse grens af woon, wel zo rijbewijs vriendelijk :')
 
Iterwee, ik heb een Bos GT, klinkt ook erg goed vind ik zelf. ik heb de andere dempers nog nooit gehoord dus niet kunnen vergelijken...
ook een carbonlook....

full
 
thx voor de reacties.
heb op internet al vele filmpjes gezien van verschillende dempers. probleem is een filmpje niet een reëel geluid geeft. zowel de opnameapparatuur als de afspeelapparatuur bepalen de klank.
Ik gok dat ik voor een akrapovic set ga als ik die voor een mooie prijs op de kop kan tikken.
Zodra het rond is komen de foto's!
 
Laatst bewerkt:
thx voor de reacties.
heb op internet al vele filmpjes gezien van verschillende dempers. probleem is een filmpje niet een reëel geluid geeft. zowel de opnameapparatuur als de afspeelapparatuur bepalen de klank.
Ik gok dat ik voor een akrapovic set ga als ik die voor een mooie prijs op de kop kan tikken.
Zodra het rond is komen de foto's!

Ik zelf heb Laser Xtreme Exhaust waarbij ik dan 4 pijpen heb. Die klinken ook echt heerlijk (vooral in een tunnel + versnelling terug) :o Maar dat doen ze waarschijnlijk allemaal..

Over het rijden met ze alle, misschien is het verstandig dat er op de beginsite van dit forum zo'n poll komt waarbij je een geschikte datum kan aanklikken wanneer je wil rijden.
Weet alleen niet of iedereen ze motor alweer de stalling uitgehaald heeft komende weken. Ik heb zelf al weer heel wat kilometers gereden afgelopen dagen :] Kan het niet laten om hem aan de ketting te laten met dit weer :$
 
was vandaag ook weer van plan om de motor uit te laten maar is nog wel erg bewolkt hier vandaag terwijl het toch een mooie dag zou worden -O-

voor de rest moet ik morgen tm vrijdag in de ardennen zijn voor mijn school en ga lekker op het motortje wordt mijn eerste grote rit op de motor dus ben erg benieuwd hoe dat gaat bevallen :Y
 
Ik had net een poll aangemaakt met in gedachte dat je meerdere polls kon aanmaken... dat bleek niet te kunnen.
Had namelijk een poll gewild voor maand/plaats/weekend of doordeweeks.
 
Laatst bewerkt:
zo ik heb gister evils voorspatbord met carbonfolie gewrapped. hieronder het resultaat.

IMG00103-20110315-2219.jpg

IMG00104-20110316-0037.jpg


en ff mijn bike showen nu die weer is aangepakt. van knalrood naar matzwart.

IMG00096-20110312-1258.jpg
 
@ Jimmy
Je motor ziet er echt gaaf uit nu. Ik vind een egale kleur voor de motor met accenten met een opvallend kleurtje sowieso heel erg gaaf. Heb er zelf ook overzitten nadenken. Alleen jammer dat me blok grijs is en de rest zwart. :')

zijn er trouwens nog mensen die naar de superbike race gaan in NL op 17 April?
 
zit iedereen nu zo vaak op de motor dat het hier zo stil is of hoe komt het? :/

ik zelf heb heerlijk gereden vandaag. samen met een maatje over de Posbank gereden in nationaal park de veluwezoom, tot max 90M boven NAP, hoger ga ik hier niet makkelijk komen met de motor :+

lekker op kleine weggetjes via haardspeldbochten omhoog en weer omlaag geslingerd dus, weer eens wat anders als nutteloos hard knallen :+
 
Ik denk wel dat bijna iedereen vandaag een lekker stukje op de motor heeft gereden. Het was fantastisch weer ervoor.

Helaas kon ik zelf vandaag niet op de motor rijden maar ik heb er wel veel voorbij zien komen.
 
ik ben ook weer terug uit de ardennen:)
motor beviel echt prima alleen ik kwam vrijdag terug en toen ik de grens overstak merkte ik een paar spetters op mijn vizier toen ik eenmaal bij maastricht was begon het te regenen tot aan huis heb ik dat ook weer een keer meegemaakt :+
 
Zou idd leuk zijn.
Maar ik denk toch moeilijk om met vele bij elkaar te komen.
Ik kan in ieder geval iedere zondag in April tot nu toe. :]
 
Ik kan een poll maken, maar aangezien we maar met een klein groepje FZ6N rijders zijn en ook redelijk verspreid over het land wonen zou het niet echt moeilijk zijn om met een select groepje iets af te moeten spreken in `eigen omgeving` dmv persoonlijk bericht of als aankondiging in topic?
Ik zelf zou pas in mei kunnen aangezien ik een drukke maand april heb (klussen babykamer, vakantie geboekt en verjaardag zoontje), maar dat is mijn agenda!
Mensen ik zou zeggen, noem een datum en lokatie en kijk wie/waar kan...


Groetjes Robin.
 
Was weer een mooie dag om te rijden en dat heb ik dan ook gedaan!
Van Den Haag naar Rottemeren, Zevenhuizerplas, Het Lage Bergsche bos vice versa.
Nog meer mensen lekker gereden op de dag of avond?
Voorlopig blijft dit weer aanhouden... ooh vervelend... ;)


:]
 
Was weer een mooie dag om te rijden en dat heb ik dan ook gedaan!
Van Den Haag naar Rottemeren, Zevenhuizerplas, Het Lage Bergsche bos vice versa.
Nog meer mensen lekker gereden op de dag of avond?
Voorlopig blijft dit weer aanhouden... ooh vervelend... ;)


:]

ga de laatste paar dagen alleen maar naar school op de motor heerlijk! :Y
en meestal pak ik in de avond ook nog wel even een rondje met me pa (fz6) of alleen was dit weer maar altijd :+
 
ga de laatste paar dagen alleen maar naar school op de motor heerlijk! :Y
en meestal pak ik in de avond ook nog wel even een rondje met me pa (fz6) of alleen was dit weer maar altijd :+

Ik gebruik motor ook om elke dag naar het werk te rijden. Het is zeker genieten geblazen met dit weer :] . 's Ochtends is het echter nog wel redelijk koud. Zondag ga ik waarschijnlijk een dagje toeren met het meisje achterop.

Nog mensen die regelmatig met duo-passagier rijden, en hoe vinden jullie dit? Met mijn vriendin achterop vind ik het nog wel gaan(ong. 60kg), maar heb 1 keer met mijn vader achterop gereden (85kg) maar dat was toch niet echt een succes. De druk op mijn voorwiel was bijna volledig weg. Eigenlijk moet de achterveer dan ook wat stijver denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan