Yamaha FZ6N DEEL II

Me motor is weer wat veranderd, dus tijd voor een update!

Hier het resultaat:

2vjzx4w.jpg
 
ohh ik bedenk me net van kun je misschien deze foto ff aanpassen Naakte Vandaal? De foto die vooraan het topic staat van mijn motor?

Alvast bedankt ;)
 
Laatst bewerkt:
er begint steeds meer leven hier te komen zeg *O*

ff vraagje weet iemand nog leuke bandjes die ik onder mijn fz6n kan gooien? die van mij zijn aan vervanging toe heb ik gezien _O-
 
Dag allemaal,heb mijn motor ook weer uit de schuur gehaald en de accu erin gezet die de hele winter op de druppellader stond en wat denk je? Start niet,de startmotor gaat niet rond :? Toen maar aangeduwd en een kleine 50 km gereden om de accu goed op te laden,kom ik thuis ,zet de motor uit en weer aan en wil starten en wat denk je? Start nog steeds niet ;( Dus morgen maar naar de motorzaak en hopen dat het alleen de accu is.
 
er begint steeds meer leven hier te komen zeg *O*

ff vraagje weet iemand nog leuke bandjes die ik onder mijn fz6n kan gooien? die van mij zijn aan vervanging toe heb ik gezien _O-

BT-016 zijn goede banden
continental road/race attack zijn ook goede
en michelin pilot road of race

:W
 
Laatst bewerkt:
Me motor is weer wat veranderd, dus tijd voor een update!

Hier het resultaat:

[http://i54.tinypic.com/2vjzx4w.jpg (afbeelding)]

Ze worden toch wel erg populair onder de fz6n rijders die ferrara bar-end mirrors. Ik durf al bijna geen foto's te gaan posten van mijn nieuwe spiegels :P .

Ben wel benieuwd naar de stuurgewichten die jullie hiervoor gebruikt hebben. Zelf heb ik van Rizoma besteld en binnengekregen. Ben echter nog niet zo overtuigd van de manier van monteren. Ik lees zelfs op sommige sites dat je nog speciale adapters met schroefdraad ervoor moet kopen maar heb vandaag nog naar Optitune gebeld en die zeiden dat het zonder adapters ook moest lukken.
Morgen ga ik een serieuze poging wagen alles te monteren.

Binnenkort dus ook van mijn bike nieuwe pic's al zullen ze niet echt verassend meer zijn ;)
 
Okay thanks voor je antwoord! Weet je ook hoeveel cm een FZ6 hiermee verlaagd kan worden?


Inderdaad zo'n 35 mm; klik http://www.google.nl/search?q=verlagingsset+fz6&rls=com.microsoft:nl:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7GPEA_nl&redir_esc=&ei=Z0CpTZy6As2hOprKyM4J (hier) maar eens.


8-)
 
Iemand ervaring met deze 'martin' van http://link.marktplaats.nl/1000056496 (marktplaats)?

Ik heb mijn uitlaat ook laten "aanpassen" door Martin.
Ben er zeer tevreden mee! Het originele geluid vond ik echt veel te zacht, er zit nu een lekker sportief geluidje in. (af en toe ook mooie klappen uit de uitlaat als je het gas van open naar dicht draait) :D
 
Ik heb mijn uitlaat ook laten "aanpassen" door Martin.
Ben er zeer tevreden mee! Het originele geluid vond ik echt veel te zacht, er zit nu een lekker sportief geluidje in. (af en toe ook mooie klappen uit de uitlaat als je het gas van open naar dicht draait) :D

Ok cool! Mijn neef heeft een FZ6 en hij wil ook graag beter geluid dus dan gaan we dit maar doen! Heb je heel toevallig een filmpje waar het geluid te horen is?
 
Inderdaad zo'n 35 mm; klik http://www.google.nl/search?q=verlagingsset+fz6&rls=com.microsoft:nl:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7GPEA_nl&redir_esc=&ei=Z0CpTZy6As2hOprKyM4J (hier) maar eens.


8-)

Klopt het dat de zithoogte 795 is? In Dat geval komt ie op 760 en dat is zelfs 1 cm lager dan mijn huidige SZR met 770. I like!
 
Ok cool! Mijn neef heeft een FZ6 en hij wil ook graag beter geluid dus dan gaan we dit maar doen! Heb je heel toevallig een filmpje waar het geluid te horen is?

Hier ook iemand die benieuwd is naar het geluid dan :+

@wous; eigen schuld bij Yamaha, hadden ze maar fatsoenlijke spiegels op die fz6jes moeten zetten :')
 
Nou,mijn motor start weer electrisch,was inderdaad de accu,koste wel wat maar is in ieder geval beter dan aanduwen ;) Zit toch ook te denken om mijn uitlaat te laten aanpassen door die Martin dus ik ben ook wel benieuwd naar het geluid.
 
Ok cool! Mijn neef heeft een FZ6 en hij wil ook graag beter geluid dus dan gaan we dit maar doen! Heb je heel toevallig een filmpje waar het geluid te horen is?

Ik kan wel een keer een filmpje maken maar met mijn camera geeft dat niet echt een reëel geluid.
 
Ben een week op vakantie en er zijn gelijk een paar nieuwe rijders! Top!
Wanneer ik terug ben van vakantie regel ik de foto`s in topicstart.

Adios
 
@ Wous the motormouse

Waar blijven die picca's van je motor en nieuwe spiegels dan? ben wel benieuwd :+

Het is inderdaad niet nieuw om deze spiegels aan te schaffen maar ze zijn ook gewoon echt beter dan die oude dingen die je op je motor geleverd krijgt. Ik zag daar dus echt niets door..! en de looks zijn beter vind ik ;)

Ik heb gevraagd aan Naakte Vandaal wat voor stuurgewichten die had en hij had ze van ValterMoto. Ik heb deze ook besteld via internet en kon ze er eigenlijk zo op draaien. Heb me spiegels daar weer overheen vast gedraaid. Simpel dus!

@ Naakte Vandaal

Thanks voor het veranderen! Was je op de motor op vakantie of toch maar vliegtuig gepakt en een week lui op het strand gehangen?? :P
 
@ nijx

Was een heerlijke chill vakantie met het vliegtuig naar een all in resort op Tenerife.
Puur voor de zon gegaan want voor de rest is er weinig te beleven op een vulkaan in de Atlantische oceaan! ;)
 
tamme boel hier heren, iedereen hard aan het scheuren tijdens het zonnige weer?
Ik kan vanavond mijn motor weer ophalen, er zitten nieuwe bandjes onder...ben benieuwd!
maandag waarschijnlijk nieuwe kentekenplaathouder en knippers aanschaffen in belgie...om het achterkantje wat sportiever te maken...
 
Zeker tamme boel! :z

Voor welke banden heb je gekozen?
Ik ben aan het kijken voor kleinere knipperlichten (led), zit te denken aan Kellermann Micro of Xenolen Othello... andere rem-/koppelinghevel, etc... je blijft bezig he, je kent dat wel! :P
 
Laatst bewerkt:
@ Naakte Vandaal

jij blijft maar veranderen hè. Straks kan je dat geval van jou geen Yamaha meer noemen joh ;) Maar als je iets verandert wel goedkoop graag, want iedereen wil hetzelfde over een paar weken natuurlijk hahah :P

Ik had afgelopen week weer een leuke stunt. Kwam terug van een rit van 150 km zat er een spijker in me achterband. ;( Je zag alleen de kop. Ik voorzichtig naar de dealer gereden voor een prop, blijk ik een bridgestone band te hebben met staalgordel. Uiteindelijk kon ik naar huis maar wel weer 200 euro armer voor een nieuwe band. Heb nu een Pirelli eronder liggen. Ze zeggen dat hij beter is dan die bridgestone, kleeft meer ofso.. Hoop dat het geluk bij ongeluk is dan :]
 
@ Naakte Vandaal

jij blijft maar veranderen hè. Straks kan je dat geval van jou geen Yamaha meer noemen joh ;) Maar als je iets verandert wel goedkoop graag, want iedereen wil hetzelfde over een paar weken natuurlijk hahah :P

Ik had afgelopen week weer een leuke stunt. Kwam terug van een rit van 150 km zat er een spijker in me achterband. ;( Je zag alleen de kop. Ik voorzichtig naar de dealer gereden voor een prop, blijk ik een bridgestone band te hebben met staalgordel. Uiteindelijk kon ik naar huis maar wel weer 200 euro armer voor een nieuwe band. Heb nu een Pirelli eronder liggen. Ze zeggen dat hij beter is dan die bridgestone, kleeft meer ofso.. Hoop dat het geluk bij ongeluk is dan :]


ligt natuurlijk ook aan welke bidgestone. standaar zit onder de fz volgens mij de 020 of 021, dat zijn dikke toerbanden. ik ben wel fan de 016. prima band veel grip redelijik lange levensduur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan