Yamaha FZ750 1989

kimjansen

Die hard MF'er
6 feb 2006
436
0
Stellendam
Facebook
Mijn FZ gaat er uit, het is een leuk fietsje om op te starten of om de winter mee door te komen.

Gloednieuwe banden.

- 50d km gereden, eerstvolgende 'grote' beurt pas over 34d km! (kleppenspeling controleren iedere 42d km)
- Nieuwe set banden: Bridgestone BT45
- Nieuwe accu: 12V 14Ah
- Olie, rem- en kopellingsvloeistof ververst
- BSM Vampire uitlaat (volledig open: goed hoorbaar dus)
- Handvatverwarming
- VFR750 Spiegels voor wat meer zich

Tussen 43d en 45d onderstaande slijtagedelen vervangen en onderhoud gehad:
- Wiellagers
- Voorvork keerringen
- Tandwielen en ketting
- Kleppenspeling gecontroleerd
- Standaard beurtjes

Heeft wel wat kleine gebruikssporen is immers geen jonkie meer.

Oud foto-tje (ongepoetst etc ;)):
0f130f9f1e52154082dca94ed2846e15


Vraagprijs 1000 euro
 
Laatst bewerkt:
kickje voor burngates............ (gewoon lekker zelf houden, blijven toch leuke fietsen die ouwe FZ'tjes)
 
Hehe, ja ik wil wel maar 3 motoren is toch een beetje overkill voor een student ;).

Er zit trouwens een volledige pakkingset bij, 3 oliefiltertjes met o-ringen, 4l 20W40 olie en een zo goed als nieuwe bok. Heb ook nog een sloopblok van een 86-er liggen...
 
Laatst bewerkt:
Ook bonnetjes van het onderhoud ?

Ad.

De vorige eigenaar heeft hem met 43d op de klok gekocht, ik heb niet de aankoopbon meegenomen toen ik hem kocht met 46d. Maar aan de ketting/tandwielen/wiellagers kun je goed zien dat deze er nog maar net opzitten.

Ik heb net een liter nieuwe vorkolie binnen en een setje nieuwe keerringen binnen, want er is er 1 niet helemaal 100% droog, dus dat wordt binnenkort nog gefixed. Van de keerringen en van de filters/pakkingen/olie/remvloeistof etc kan ik wel een bonnetje overleggen alleen geen werkbon...
 
Het is trouwens het nieuwe type FZ, dus met FZR1000 voorvork en reminrichting (vier zuigers per remklauw) en iets bredere velgen. Het bekende koffiemolen probleem (kapot lager uitgaande as versnellingsbak) is bij deze uitvoering verholpen...
 
Laatst bewerkt:
wil je mij je uiterste vraagprijs pm-en??

Ik moet er zometeen tussenuit, dus die PM loopt ff vertraging op (wil graag ff voor mezelf op een rijtje zetten wat ik er precies aan uitgegeven heb en hoeveel ik er dan op verlies). Doe anders alvast eens een PM met waar jij aan denkt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan