Yamaha FZR 1000 // 1991 // alleen start moter draait

Ryan 013

Rookie
21 mei 2023
25
5
Heren,

Kan iemand mij helpen. ik heb net een Yamaha FZR 1000 van jaar 1991 gekocht. ik heb deze naar huis gereden. uit elkaar gehaald schoon gemaakt. alles terug geplaats. ik wouw gaan starten, maar het lijkt dat alleen de start motor draait. de start moter draait de motor blok niet. ik heb de moter in zijn in zijn 3 geplaats en even heen em weer gedeuwd, maar nog steeds alleen de starter draait. heeft iemand dit all eerder mee gemaakt en kan iemand mijn mischien helpen.

Gr Ryan
 
Alles van de motor weg gehald was alleen de de frame en weer in elkaar gemonteerd het was een heel erg noodzakelijk schoon maak beurt. Dus voor vork, motor blok, kabelboom ect… allees weg gehakd en weer geplaatst
 
Maar nu draait de start motor alleen. De startmotor Draai de motor blok niet.
 
Heb je de plus en de min op de startmotor misschien verwisseld? :+
 
Laatst bewerkt:
Lukt aanlopen wel? Draait de startmotor sneller dan 'normaal'? Dan zou de startkoppeling wel eens kaput kunnen zijn
Maar hij zegt dat hij er mee naar huis is gereden, dus neem aan dat hij hem daar niet aangelopen heeft , en daar dus gewoon startte??
Maar als ALLES uit elkaar is geweest en hij WOUW hem daarna starten , niet plotseling de startkoppeling de geest gegeven heeft..
Het kan hoor , niets is onmogelijk, schijnt dat ze al op de maan zijn geweest, maar als mensen zelf gaan sleutelen aan hun MOTER, dan heb ik het vermoeden dat er iets meer open is geweest
 
Heren bedankt voor de feedback. Maar het blijkt dat ik de grond kabel op de relay heb geplaatst en de kabel van de starter op de - van de batterij heeft geplaatst. Ik heb de omgewisseld en boem het starte.
Electrische schema's.png
 
Kijk snel opgelost en ook fijn dat je dr oplossing met ons deelt, dat zou iedereen moeten doen eigenlijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan