Milton
MF'er
- 18 apr 2008
- 214
- 0
Hierbij bied ik mijn trouwe FZR aan vanwege de overstap naar een Yamaha R1.
Bouwjaar: 1989
Km. stand: 45000
Rijdt tussen de 1:16 en 1:21 afhankelijk van je rijstijl.
Verbruikt weinig olie.
Aanpassingen zijn:
Carbon look zijspiegels
Verkorte Laser demper (bruut geluid) incl db killer
Kleine knipperlichtjes
Sportief cafe racer stuurtje
Ombouw naar naked inclusief ronde koplamp
Verder krijg je er een reservetank kap en nog twee reserve kappen bij die onder de buddy zitten. Verder eventueel gratis erbij een zwart leren Revit motorpak en een schijfremslot. En ik heb er ook nog een afdekhoes voor.
Om hem voor verkoop gereed te maken heb ik de achterband laten vervangen en hem verder laten nakijken. Hierbij kwam naar voren dat de monopomp van de achterschokbreker aan revisatie toe is en de voorvorkkering lekt. Kostenplaatje hiervoor was 480 euro (wat vast goedkoper kan want dit zijn Motor Mercuur prijzen en die zijn niet goedkoop). Dit is dus nog niet gebeurd. Deze zaken staan beschreven op de bon van Motor Mercuur.
Ketting en remblokken zijn nog in redelijke staat en de voorband nog heel goed.
Motor is verder in hele goede staat en rijdt heerlijk. LAatst reed ik een rit met een vriend die op een gsxr 750 reed en geen moeite gehad die bij te houden.
De motor is te bezichtigen in Rijswijk waar hij droog in een schuur staat te wachten op zijn nieuwe eigenaar.
Bouwjaar: 1989
Km. stand: 45000
Rijdt tussen de 1:16 en 1:21 afhankelijk van je rijstijl.
Verbruikt weinig olie.
Aanpassingen zijn:
Carbon look zijspiegels
Verkorte Laser demper (bruut geluid) incl db killer
Kleine knipperlichtjes
Sportief cafe racer stuurtje
Ombouw naar naked inclusief ronde koplamp
Verder krijg je er een reservetank kap en nog twee reserve kappen bij die onder de buddy zitten. Verder eventueel gratis erbij een zwart leren Revit motorpak en een schijfremslot. En ik heb er ook nog een afdekhoes voor.
Om hem voor verkoop gereed te maken heb ik de achterband laten vervangen en hem verder laten nakijken. Hierbij kwam naar voren dat de monopomp van de achterschokbreker aan revisatie toe is en de voorvorkkering lekt. Kostenplaatje hiervoor was 480 euro (wat vast goedkoper kan want dit zijn Motor Mercuur prijzen en die zijn niet goedkoop). Dit is dus nog niet gebeurd. Deze zaken staan beschreven op de bon van Motor Mercuur.
Ketting en remblokken zijn nog in redelijke staat en de voorband nog heel goed.
Motor is verder in hele goede staat en rijdt heerlijk. LAatst reed ik een rit met een vriend die op een gsxr 750 reed en geen moeite gehad die bij te houden.
De motor is te bezichtigen in Rijswijk waar hij droog in een schuur staat te wachten op zijn nieuwe eigenaar.
Laatst bewerkt: