Yamaha FZR 600 naked bike 600 euro

Milton

MF'er
18 apr 2008
214
0
Hierbij bied ik mijn trouwe FZR aan vanwege de overstap naar een Yamaha R1.
Bouwjaar: 1989
Km. stand: 45000
Rijdt tussen de 1:16 en 1:21 afhankelijk van je rijstijl.
Verbruikt weinig olie.

Aanpassingen zijn:
Carbon look zijspiegels
Verkorte Laser demper (bruut geluid) incl db killer
Kleine knipperlichtjes
Sportief cafe racer stuurtje
Ombouw naar naked inclusief ronde koplamp

Verder krijg je er een reservetank kap en nog twee reserve kappen bij die onder de buddy zitten. Verder eventueel gratis erbij een zwart leren Revit motorpak en een schijfremslot. En ik heb er ook nog een afdekhoes voor.

Om hem voor verkoop gereed te maken heb ik de achterband laten vervangen en hem verder laten nakijken. Hierbij kwam naar voren dat de monopomp van de achterschokbreker aan revisatie toe is en de voorvorkkering lekt. Kostenplaatje hiervoor was 480 euro (wat vast goedkoper kan want dit zijn Motor Mercuur prijzen en die zijn niet goedkoop). Dit is dus nog niet gebeurd. Deze zaken staan beschreven op de bon van Motor Mercuur.
Ketting en remblokken zijn nog in redelijke staat en de voorband nog heel goed.

Motor is verder in hele goede staat en rijdt heerlijk. LAatst reed ik een rit met een vriend die op een gsxr 750 reed en geen moeite gehad die bij te houden.
De motor is te bezichtigen in Rijswijk waar hij droog in een schuur staat te wachten op zijn nieuwe eigenaar. ;)
full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook dat afdekkapje maar dan oogt hij wat mij betreft juist wat ouderwetser.
En dat het een leuk ding is klopt. ;)

De prijs stond al in de titel: een euro per cc!
 
Laatst bewerkt:
Heb je ook wat fotootjes van voren genomen?????
Heb wel interesse als ik mijn eigen barrel heb verkocht
(waarschijnlijk over twee weekjes) .

Kun je me anders je telefoonnummer of je mailadres ff mailen

freekwinsingh@hotmail.com

ps. Aleen interesse als de kat er ook bij verkocht wordt ;)
 
Laatst bewerkt:
Die kat jat ik zo bij de buren vandaan hoor dus dat is geen probleem!
En ik mail wel even ja.
 
Hij is niet op komen dagen.. communicatie was tot nu toe ook alleen via mail verlopen.
 
Dat is balen zeg. Ik wil zondag wel komen kijken. Moet morgen de hele dag werken helaas. Woon toch om de hoek, in Den Haag bijna tegen Rijswijk aan.
 
Laatst bewerkt:
Zondag ben ik alleen savonds vanaf ongeveer 19 uur thuis, dus zet je mailadres ff neer en dan krijg je mijn adres.
 
Heb ik eens naar geïnformeerd en met 2de hands onderdelen is het nog betaalbaar, maar nieuw kan je er beter niet aan beginnen.
 
Na een valpartij tijdens de vro3 is het remvloeistofreservoir lek, carterdeksel lek, spiegeltje eraf, knipperlichten kapot en de kont ligt open. Voor 300 mag je hem ophalen. De nieuwe achterband is 150 waard en de demper is er goed vanaf gekomen die ook nog 150 waard is dus krijg je de rest er gratis bij..
 
Motor is van de hand gedaan bij een demontage bedrijf dus hier kan een slotje op!
 
Terug
Bovenaan Onderaan