Yamaha FZR 600 R voor € 1300,-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het lijkt wel alsof je een holle tank heb, zo groot zijn die luchtfilters!

Is gewoon originele K&N filters als vervanging voor de standaard luchtfilterbox incl luchtfilter.

Voordelen:
- Betere zuivering van aangevoerde lucht
- Meer vermogen
- Nooit meer je luchtfilter vervangen (fabrieksgarantie van 50.000 km) dus alleen schoonmaken bij elke beurt

Normaal gesproken zit op die plek een behoorlijk grote luchtfilterbox, dus dit hoort gewoon zo ;)
 
Laatst bewerkt:
Om even vanaf de Fzrforum te reageren:

Wil je ook even vermelden dat de motor ook misschien UITGELIJND moet worden? Want is best belangrijke informatie omtrent de staat van de motor?

Op het fzr-forum is inderdaad een behoorlijke discussie ontstaan omtrent een evt. mankement van de motor. Dit terwijl niemand is wezen rijden of uberhaupt is komen kijken, en afgaat op reactie's van andere leden (die de motor niet kennen en uberhaupt nog nooit gezien hebben).

Voor een fzr in goede staat kan normaal gesproken 2 tot 2,5K gevraagd worden. Dit is in deze situatie dus niet het geval, hetgeen ook is meegenomen in de vraagprijs.

Na de voorvorkrevisie trekt de motor slechts een zeer klein beetje naar links, hetgeen hoogstwaarschijnlijk te maken heeft met het niet op 1 lijn zitten van de voorvorkpoten.
(hetgeen zelfs is vernoemd in de openingspost)

Maar ik zou zeggen: Kom kijken, oordeel zelf, doe een bod en doe met dit aanbod je voordeel. De eigenaar van deze motor heeft niets te verbergen en alle controles zijn toegestaan

Dit in plaats van gelijk iemand z'n topic om zeep te helpen door met informatie te komen die door leden van het fzr-forum zijn geopperd zonder grondslag.
Hekel aan dit soort mensen ! :(

Bij voorbaat mijn dank
 
Laatst bewerkt:
Daarom heb ik ook meteen even de url neergezet van het bepaalde topic zodat mensen het kunnen lezen en zelf hun conclusie kunnen trekken. Ik zie het meer als een beetje bescherming van de beginnende motorrijder.

Maar nog steeds, ik vind het vermelden zeker waard dat de motor iets naar links trekt ;)

Maar vooral succes met de verkoop van de motor
 
Daarom heb ik ook meteen even de url neergezet van het bepaalde topic zodat mensen het kunnen lezen en zelf hun conclusie kunnen trekken. Ik zie het meer als een beetje bescherming van de beginnende motorrijder.

Maar nog steeds, ik vind het vermelden zeker waard dat de motor iets naar links trekt ;)

Maar vooral succes met de verkoop van de motor

Vandaar dat dit reeds was opgenomen en de vraagprijs hier ook naar was (reeds vanaf het begin van dit topic !!)

Nogmaals: biedingen zijn welkom :)
 
Indien deze K&N Luchtfilters ook op het oudere model passen, gaan deze dan ook los weg?

mvg,
Clint
 
Nevermind, een naar rechts-trekkende motor wordt niemand vrolijk van :N

rechts??? je maakt er een mooi verhaal van :? maar goed het ziet er op de foto goed uit. En denk dat als je een proefrit maakt...

Je best wel verkocht ben, vooral voor deze prijs?

en als je goed op het gas zit trekt die toch alle kanten op? gewoon effe wennen
 
Laatst bewerkt:
http://www.fzrclub.nl/smf/index.php?topic=16152.0

Lezen ;)

Heb ik gedaan :? stond links op mf en niet rechts :+
En op het fazer forum werd er niet verteld welke kant de motor optrekt toch?
De verkoper heeft dit al aangegeven en de prijs is er volgens mij ook naar
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan