yamaha fzr 600

waussie

MF'er
21 apr 2006
147
0
middelharnis
hallo, ik ben op zoek naar een leuke beginners motor en ik heb een Yamaha FZR 600 op het oog. Deze komt uit '97, met 13.000 miles op de teller. De vraagprijs voor deze motor is 3100 euro. Na wat rondgekeken te hebben lijkt mij dit wel een aannemelijke vraagprijs, of zit ik ernaast?

Gr Rosalie
 
Hmm... ik heb er een uit 2003 met 6500 op de teller en die kostte 4500 euri.
Lijkt mij wat veel dus.

Maar ik heb er echt de ballen verstand van hoor, misschien was ik wel gewoon lucky.
 
www.fzrclub.nl

van 97 en het is dus een usa model.
Dus dubbele koplampen, dit model is vanaf 91 in nederland vervangen door een enkele koplamp model en vanaf 94 door de veel moderner ogende fzr600R.
Zo'n 600R koop je voor dat geld in een HELE HELE HELE HELE mooie staat.
Ik zou als je dat geld uit wil geven voor een 600R gaan en zelfs nog geld over gaan houden met wat geluk.
succes.
 
oops foutje!! Het gaat dus ook om een FZR 600 R. Was ik er vergeten bij te zetten |( . Maar dat zou dan wel aardig kloppen voor die prijs?
 
Weet je zeker dat het een R is, vaak worden fietsen als een R verkocht en blijken dat niet te zijn.

In de USA is de R namenlijk nooit uitgebracht dacht ik.
De ingevoerde 600tjes krijgen vaak op het kenteken fzr600Rf mee en worden dan dus als een R aangeboden.

Dit is een R



en dit is een gewone 600



De R heeft een stalen tank en de gewone 600 een plastic cover.
De R heeft een 17"acheterwiel en de gewone 600 een 18"
De R heeft in de achterzijkappen luchtsleuven en de gewone 600 niet
Effe een paar kleine dingen die je meteen kan tjekken.
 
Ha, hier heb ik wat aan :Y ! Zal de motor van de week 'es effe onder de loep nemen. Bedankt alvast en ik laat nog wel effe weten of t wat geworden is. :]

Gr, Rosalie
 
DE voorkant is misschien wat duidelijker. De "vroege" FZR's hebben twee ronde koplampen, zoals deze


full
 
De FZR600R tenslotte heeft zogenaamde "vossenogen" koplampen, zoals deze...


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan