Yamaha fzr 600

Daan87

MF'er
10 aug 2005
36
0
Nijmegen
hallo, ik had een vraagje over de Yamaha fzr 600 is dit model op 25kw te zetten hij komt uit 1991. en zo ja hoeveel gaat dat kosten. zelfde vraag over de Suzuki gsx600f uit 94.

greets Daan
 
Laatst bewerkt:
Quote:
Op zaterdag 05 augustus 2006 01:04 schreef K@W@ het volgende:
als je mijn post leest, kan het WEL LEGAAL, zo hebben wij een gpz 550 en fzr 600 legaal 25 kw op kenteken gezet 2 daagjes sleutelen en +/- 150 euro


De FZR 600 legaal op kenteken af laten voeren? Volgens mij dus niet hoor. De FZR is weliswaar wel af te voeren, maar je krijgt geen typegoedkeuring door de RDW.
 
Quote:
Op zaterdag 05 augustus 2006 01:04 schreef K@W@ het volgende:
als je mijn post leest, kan het WEL LEGAAL, zo hebben wij een gpz 550 en fzr 600 legaal 25 kw op kenteken gezet 2 daagjes sleutelen en +/- 150 euro


De FZR 600 legaal op kenteken af laten voeren? Volgens mij dus niet hoor. De FZR is weliswaar wel af te voeren, maar je krijgt geen typegoedkeuring door de RDW.

:^
 
FZR600 kan NIET 25kw op kenteken, ik ben hier zelf ook mee bezig geweest.
Met een Suzuki GSX600F kan het misschien wel maar ik weet hier niets van,
dit zou je ff na kunnen vragen.
Als ik jouw was zou ik eens gaan kijken voor een cbr600f, die kunnen probleemloos van 1992 op 25kw (mits nederlands) en die zijn niet zo spug
lelijk als die suzuki's :X
 
FZR600 kan NIET 25kw op kenteken, ik ben hier zelf ook mee bezig geweest.
Met een Suzuki GSX600F kan het misschien wel maar ik weet hier niets van,
dit zou je ff na kunnen vragen.
Als ik jouw was zou ik eens gaan kijken voor een cbr600f, die kunnen probleemloos van 1992 op 25kw (mits nederlands) en die zijn niet zo spug
lelijk als die suzuki's :X



Niet zo lelijk als de Suzuki's... :r Maar goed, smaken verschillen natuurlijk. De CBR 600F2 is wel vet, maar die is ook gelijk een stuk duurder dan de FZR en al helemaal dan de GSX. Volgens mij kan de GSX inderdaad overigens wel op kenteken, maar jah, daarvoor lever je wel in op rijgedrag.
 
Heb het zelf laten doen met m'n FZR, setje uuit duitsland gehaald voor € 5,51.
bankkosten e.d. waren hoger dan de aanschaf.
 
waarom geeft RDW geen goedkeuring voor een fzr 600 dan?
een maatje van mij heeft er 1 aangeschaft hoe moet hij dit dan oplossen om hem 25 kw te krijgen?

mvg Dennis
 
waarom geeft RDW geen goedkeuring voor een fzr 600 dan?
een maatje van mij heeft er 1 aangeschaft hoe moet hij dit dan oplossen om hem 25 kw te krijgen?

mvg Dennis


Ik heb een fzr 600 @ 25kw gekocht in duitsland, dit laten keuren in nederland bij het rdw, probleemloos, staat nu vermelding van lichte motorfiets op het kenteken...

Ik heb nog even aan de keurmeester gevraagd waarom er geen standaard typegoedkeur was om het fzr model op 25 kw te krijgen, en dit lag volgens hem volledig aan de importeur/dealer...

Een mogelijkheid is uitvoeren, in duitsland TUV laten keuren, met een 25 kw kit er in, dan komt het daar op de papieren te staan (je krijgt dan deel 1(abe) en deel 2(fahrzeugbrief), en die heb je nodig om hem hier in nederland weer te keuren naar motorfiets(25 kw)...

Bedenk wel dat je zo'n beetje 100 euro daar aan keuring kwijt bent, en hier 120(incl wegen), en ik weet niet precies hoe het allemaal in elkaar steekt met in en uitvoeren ivm de bpm...

ik was voor mijn fzr uit 1993 nog 99 euro bpm verschuldigd..
 
hallo,

mijn maatje heeft zun motor al weer te koop staan.. krijgt geen goedgekeurde set voor 25 kw bij zijn motor.. dus mensen die 25 kw willen rijden op fzr600 krijgen het niet voormekaar.. tenzij duits ofzo ..

mvg Dennis
 
ik weet niet hoe ver je maat van de duitse grens af woont, anders zou ik ebay gewoon in de gaten houden, met een beetje geduld/geluk kun je vaak aan een mooie fiets komen voor weinig...
 
hallo,

mijn maatje heeft zun motor al weer te koop staan.. krijgt geen goedgekeurde set voor 25 kw bij zijn motor.. dus mensen die 25 kw willen rijden op fzr600 krijgen het niet voormekaar.. tenzij duits ofzo ..

mvg Dennis

Lekker handig om eerst een motor te kopen en daarna erachter te komen dat je hem niet kunt afvoeren |( . Maar goed, hij kan hem natuurlijk wel laten afvoeren, maar niet op kenteken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan