Yamaha fzr 600r 95' (Circuit racer met kenteken)

Status
Niet open voor verdere reacties.

mick85

MF veteraan
7 feb 2004
14.606
719
Abbenbroek
een motor van een vriend van me zet zijn motor te koop.


Te Koop:

Yamaha fzr 600r 95' (Circuit racer met kenteken) €1500,- vaste prijs.


Deze fantastische, bloed snelle Yamaha uit 1995 met 56340 km op de teller.

Hij is volledig afgeveerd en stuurt fantastisch, gewoon legaal voor op straat want hij is met kenteken, achterlicht, spiegels, stalen rem leidingen voor,ontsteking aangepast voor betere prestatie op het circuit, wel met circuit kuipen en geen voorlicht maar die is er zo ingemaakt als je een beetje handig bent.

Achterband is op voor op het circuit, op staat kan die nog even mee, voorband gaat nog. Remblokken gaan ook nog en ketting/tandwielen zijn no goed.

Foto-P7ETIHCG.jpg


Foto-Z8CQBCSP.jpg


Foto-DYH4BWN4.jpg


Foto-NF7OBH7I.jpg


Foto-LYDGJJXI.jpg


Foto-EGYETB7P.jpg
 
wat voor vering zit eronder en wat voor tandwielverhouding? Welke remblokken? Gesinterd of carbon en welk merk?

Wel handig voor de geinteresseerde :)
 
Laatst bewerkt:
wat voor vering zit eronder en wat voor tandwielverhouding? Welke remblokken? Gesinterd of carbon en welk merk?

Wel handig voor de geinteresseerde :)


Zal even kijken, standaard vering maar helemaal opnieuw afgesteld door nieuwe gaatjes er in te maken enz enz, gewone remblokken nam ik aan en standaard tandwielverhouding, ontsteking is vervroegd waardoor nog beter rijd in hoge toeren.

zo iets was het ;)
 
Hi,

Ik vermoed dat de prijs wat aan de hoge kant is, gezien het uitblijven van reacties. Wellicht een overweging waard om iets aan de prijs te doen.

Greetz,

EggHead
 
Hi,

Ik vermoed dat de prijs wat aan de hoge kant is, gezien het uitblijven van reacties. Wellicht een overweging waard om iets aan de prijs te doen.

Greetz,

EggHead


tja misschien wel, maar minder voor zo fiets vragen ga ik niet over, de persoon van wie die is vind hem €1500,- waard en niet minder.
Ik ken de fiets zelf ook en heb er een dag op Zolder mee gereden en vind hem zeker meer dan €1500,- waard.
 
Ik wil je verkoop topic idd ook niet verpesten. Integendeel. Maar 1500 eetjes is gewoon veel geld.

Ik denk dat een professionele paint-job al veel zou uitmaken...
 
Laatst bewerkt:
Een kickje.

Ik kijk graag naar deze FZR. Heb er ook een. Kleurstelling is nagenoeg hetzelfde. Zwart en Oranje. Gebruik 'm ook voor het circuit.

Duidelijk antwoord. Besef wel, dat straatuitvoering circa 2000 euro moet opleveren. Da's maar iets meer dan deze fiets zonder originele kuipen, verlichting, etc.

Heb zelf ook overwogen om deze fiets te kopen. Maar 1500 is gewoon te duur.

Maar succes met de verkoop.
 
Alleen voor deze prijs krijg je niet zo super afgeveerde fzr met goed lopend blok, verlate ontsteking voor beter oppakken en super rijden op het circuit en ook nog eens op de weg kunnen rijden door kenteken.



in ieder geval bedankt voor de reacties,heb het door gegeven maar hij wil absoluut niet zakken, deze fiets is het waard vind die.

Dus vaste prijs €1500,-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan