Yamaha FZR (van 150 tot 1000cc) "The Fizzers"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor iemand anders... ik heb hier lagers liggen voor de wielen van vermoedelijk een FZR600 uit 1996, maar meet ze even op bij je eigen motor en dan weet je het zeker.


Gmail me even als je interesse hebt, zouden 60 euro voor alle 4 moeten kosten.

dxDxB in mm
(formaat gat)x(totale grootte)x(dikte)
2x 15x42x13
1x 17x40x12
1x 17x47x14

6072RS-kogellagerM.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ik zag dat dit topic een schopje heeft gehad, maar is het niet handiger om met dit meer complete topic door te gaan?

Anyhow, er mag wel wat meer FZR-liefde op MF getoond worden. Ben al even een meelezer en sinds begin van dit jaar de trotse bezitter van een FZR600R. Mijn eerste motor, gekocht toen het roze pasje koud twee dagen in mijn portemonnee zat. Ik wilde aanvankelijk een CBR600F2, maar kwam deze tijdens mijn zoektocht tegen en ik vind het model eigenlijk veel leuker.

dizono-gaat-vreemd_01.jpg


Ondertussen de remleidingen vervangen voor stalen exemplaren, het luchtfilter voor eentje van K&N en verder ligt hier nog verse olie, filter, bougies, koelvloeistof en een thermostaat te wachten.

Die laatste omdat mijn motor bij normaal snelweggebruik niet boven de 60-65 graden komt. Pas bij heel stevig rijden komt er wat beweging in de naald, terwijl bij langzaamrijdend tot stilstaand stadsverkeer de teller makkelijk aan de honderd komt. Is dit normaal?

Verder ben ik benieuwd of iemand me kan helpen met de demper. Het gaat om een carbon demper zonder verdere aanduiding, anders dan de tekst 'only for track use' bij de aansluiting op het spruitstuk.
 
Slotje aangevraagd, hier is men weer actief:

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan