yamaha fzr vragen

marvin

MF'er
13 mrt 2004
155
0
purmerend
hallo iedereen.
ik ben van plan een yamaha fzr600 te kopen en 25kw te laten maken.
maar ik weilde even weten of het een lekkere motor is?
belangrijkste: wat is de topsnelheid met 25kw ongeveer?
pas ik er goed op, ik ben 1.80mtr?
is er veel onderhoud aan nodig (verschilt per motor natuurlijk)? maar gemiddeld.
schijnt goed te sturen maar hoe is de wegligging/remeigenschappen voor de rest?
vraag van mijn vriendin, kan je lekker achterop zitten?
alvast bedankt van marvin.

p.s yamaha xt600e te koop inruil fzr mogelijk.
 
Aangezien je meer geinteresseerd bent in de 25kw versie, zou ik de vraag op het 25kW gedeelte stellen. Kheb zelf geen idee hoe lekker ie zou rijden.

Je weet wel dat ie niet officieel teruggevoerd kan worden naar 25kW?
 
hewb ik gedaan 3 dagen terug maar daar zijn ze niet echt aan het opletten nog steeds geen respons en wil dit toch wel graag weten voor ik hem koop.
later van marvin
 
Ik heb zelf een FZR600 25 kw, en ik vind het goed rijden (niet zo goed als zonder 25 kw natuurlijk :P )
Het hardst wat ik er ooit mee gereden heb ik zo'n 170/180 km p/u. Dan wil hij niet echt veel harder meer. Ik vind dit persoonlijk geen probleem, aangezien hij echt makkelijk doortrekt naar 160, daarna nog wel verder naar 170/180, maar dat gaat iets minder makkelijk. Al met al ben ik er erg tevreden over!

Zelf ben ik 1.75 en ik kan makkelijk zitten op de FZR. Mijn vriend rijdt zelf ook een FZR600, hij is 1.85 en dat gaat ook prima.

Wat achterop zitten betreft, ik vind het prettig achterop zitten (toen ik zelf nog geen rijbewijs had zat ik wel eens achterop). Bij de meeste sportmotoren zit je met je benen in je nek, dat vind ik bij de FZR helemaal niet. Zit erg goed!

Als je wat meer wilt lezen over FZRs, kijk dan eens op www.fzrclub.nl.

Groetjes Larissa
 
Subduc heeft ook een FZR600 25kw. Heb er zelf ook vaak zat op gereden, fijne motor hoor :)

Top van hem was met kleiner voortandwieltje 195 geloofk (kroeg in zicht etc..)

En je kan er mee STUUURRRENNNNNNN :9

Je kan er btw remklauwen van vrijwel alle Yamaha's opzetten.. (Subduc heeft bijv. 2001 (of 2000 weet ik het) R1 klauwen opzitten.
 
super bedankt allemaal ik ga hem zeker kopen.
ik vind deze wel mooi denk dat ik die ga kopen als ik mijn motor op tijd heb verkocht.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/124147/8fad08972962178d3f6e3f438c7501c4 (flash kaart 32 054.JPG)​
 
hoe veel cilinders heeft de fzr eigenlijk??
later van marvin

Jij bent vast een echte kenner |( Hij heeft er 4 voor alle duidelijkheid. Ik rijdt em zelf "normaal" *(das 92Pk)
En hij stuurt prima, heeft een goede wegligging (met goede banden en goede afstelling vering)en je moet een aardige rondje kunnen sturen wil je em volledig benutten.
Kortom, fijne motor, veel plezier ermee.

en idd: www.fzrclub.nl :]

Groeten
 
Wordt ie met elleboog aan de grond goed genoeg bereden? :P

Je weet vast wel waar ik het over heb
 
Terug
Bovenaan Onderaan