Yamaha FZR600 1993 €1350,-

Gerrider

MF veteraan
17 jan 2004
1.081
0
Wegens aanschaf van een Honda VFR te koop aangeboden:

Type: Yamaha FZR600
bouwjaar: 1993
kmstand: 54.000 km
Prijs: €1350,-

Staat van onderhoud:
Afgelopen seizoen grote beurt gehad ketting + tandwielen vervangen, voor de winter olie ververst. Achterband moet vervangen worden, voorband kan met mijn rijstijl nog 3 á 4000km mee.

Bijzonderheden:
Op de kuip zit links een kras door een kleine schuiver met +/- 20km/u. Werkplaats handboek wordt bij geleverd.

en de foto´s
dsc6368kopie5qz.jpg

dscf13933qr.jpg

voor reacties: g_korenromp "apenstaartje" hotmail.com
of ff een belletje 06--28074353
 
Waarom doe je 'm weg voor zo weinig?
Leuke fiets



(over 1 maand bied ik ;) ff roze papiertje binnen halen)
 
Vind je het goed als ik deze foto's even gebruik???
Ik heb namelijk precies deze kuipdelen nodig voor mijn fzr!!

En vaak krijg je hier op het m-f dan ook nog de vraag......... Verkoop je deze niet los???? :+ :+ :+
 
Hey mensen,

Ik weet dat het leuke fietsen zijn, ik heb er het afgelopen jaar met veel plezier op gereden!

De prijs is scherp, omdat ik er eigenlijk ook binnen een redelijk kort termijn vanaf wil. krijg namelijk nu al gezeur van m´n ma dat 2 motoren te veel is voor in de garage ;)

Voor de liefhebbers die afzonderlijke onderdelen willen kopen geldt de standaard reactie:

Voor 1350 euro koop je het gewenste onderdeel en krijg je de rest van de motor erbij! :P

Maar morgenavond m´n VFR ophalen en ik weet zeker dat ik daar net zo van ga genieten als van deze pracht fiets!
 
Mensen,

Hardstikke bedankt voor al de belangstelling. Helaas moet ik jullie teleurstellen. Ik heb vanavond de gelukkige nieuwe eigenaar van de motor de hand geschudt!

Goeie zaken gedaan vandaag, één bike verkocht en 2,5 uur daarvoor m´n nieuwe bike opgehaald! 8-)

Groeten,

one happy camper! *O*

(voor de mods: SLOTJE!!!! )
 
Mensen,

Hardstikke bedankt voor al de belangstelling. Helaas moet ik jullie teleurstellen. Ik heb vanavond de gelukkige nieuwe eigenaar van de motor de hand geschudt!

Goeie zaken gedaan vandaag, één bike verkocht en 2,5 uur daarvoor m´n nieuwe bike opgehaald! 8-)

Groeten,

one happy camper! *O*

(voor de mods: SLOTJE!!!! )
vind het niet zo gek, mooie motor en weinig km voor een goede prijs :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan