Yamaha FZR600 (evt. 25kw)

Bartec

MF'er
18 nov 2008
88
0
Hallo beste kopers,
Ik heb hier een fzr600 staan die iemand anders veel plezier mag brengen. ik heb hier 2 jaar met plezier op gereden en een hoop geleerd. Motor staat op dit moment op 25kw maar is met 5 minuten om te bouwen tot vol vermogen.

Provincie Overijssel
Conditie Niet van toepassing
Geverifieerd Nee
Foto's Ja
Soort Aangeboden
Soort Sport
Bouwjaar 1992
Basiskleur Zwart
Cilinderinhoud 500 tot 1000 cc
Aantal cilinders 4-cilinder
Kilometerstand 39708

Motor heeft altijd lekker warm binnen gestaan en heeft 200km geleden nieuwe olie plus een filter gekregen. Toen ik hem kocht heb ik hem meteen naar de lokale dealer gebracht en die zij dat het een top motor was voor zijn leeftijd.

Voordeel:
Voorlopig even geen onderhoud meer, heeft zo goed als nietuwe banden, vrij nieuwe kettingset nieuwe olie+filter, nieuwe bougies. En uiteraard zijn de remmen ook nog top.

heb er eventueel nog een velg bij met band en het originele kuipruitje. Zit nu een donkere op.

Mooi motor die nog heel lang mee kan, maar ik kan nog wel meer goeie dingen bedenken maar kom hem maar is gewoon bekijken. En met de prijs is natuurlijk altijd wel iets te doen.

Mvg Gemser

52019760_1_detail.jpg


52019760_2_detail.jpg


52019760_3_detail.jpg


52019760_4_detail.jpg



Prijs kan ik zo niet goed bepalen, ik weet ongeveer wat ik er graag voor zou willen hebben. Dus laat ik het aan jullie over.
 
Laatst bewerkt:
Hee,

Ik bied 600 euro. Laat even weten of dit in de buurt komt met wat je zelf denk voor je motor te krijgen.
 
Nee, dat komt zeker niet in de buurt met wat ik in gedachten had!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan