Yamaha FZR600 voor circuitdagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

I-accelerate

MF veteraan
29 feb 2004
22.751
203
FZR 600 voor circuitdagen

cilinderinhoud 600cc

alle vloeistoffen vernieuwd

2 goede Bridgestone banden 2 circuitdagen mee gereden
BT014 achter BT016 voor

Ketting en tandwielen goed

WP voor en achtervering

Nieuwe remblokken

Al het overtollige is verwijderd

Ideaal om goedkoop circuitdagen mee te rijden

Volledig Laser uitlaatsysteem met db killer geen Ekeur

Ding zuipt niet, je kan met 1 tank brandstof een gehele dag er mee rijden.

Staat perfect afgesteld

Heeft ongeveer 90pk op het achterwiel.

Geen Kenteken

2012-11-01145218.jpg

2012-11-01145239.jpg

2012-11-01145247.jpg

2012-11-01145300.jpg

2012-11-01145318.jpg

2012-11-01145342.jpg
 
Cool dat je 'm verkocht hebt! Heb zelf ook circuitdagen gedaan met een FZR600. Niet ideaal en zeker niet opgewassen tegen modernere fietsen, maar voor de prijs kun je echt niet klagen en de coureur kan soms nog best wel een verschil maken.

Ik heb de overstap gemaakt naar een YZF750R. Wat ga jij nu zelf rijden / racen?
 
Cool dat je 'm verkocht hebt! Heb zelf ook circuitdagen gedaan met een FZR600. Niet ideaal en zeker niet opgewassen tegen modernere fietsen, maar voor de prijs kun je echt niet klagen en de coureur kan soms nog best wel een verschil maken.

Ik heb de overstap gemaakt naar een YZF750R. Wat ga jij nu zelf rijden / racen?

Huh? niet ideaalen opgewassen tegen de grote jongens? :?

Geen last van gehad, gewoon een beetje hogere bochtensnelheid houden 8-)

Goed af stellen en je rijd gewoon met de grote jongens mee ;)

Staat al een CBR600f2 klaar
 
Huh? niet ideaalen opgewassen tegen de grote jongens? :?

Geen last van gehad, gewoon een beetje hogere bochtensnelheid houden 8-)

Goed af stellen en je rijd gewoon met de grote jongens mee ;)

Staat al een CBR600f2 klaar

Cool, de CBR al uitgeprobeerd?

Wat ik bedoel met de moderne motoren niet bij kunnen houden: qua vermogen kom je tekort op rechte stukken, bocht uit trekt ze niet zo hard, qua vering kun je e.e.a. goedmaken maar niet alles (toch? :X), frame is natuurlijk niet zo best, bandenkeuze is erg beperkt als je het 18" wiel nog hebt, en licht is ze volgens mij ook al niet echt.

Mijn FZR was wel gewoon standaard en ik geef toe, ze heeft een bijzonder plekje in mijn racehart, én ik ben de snelste niet. Geen eerlijke vergelijking dus met de motor die je nu verkocht hebt. Maar ik weet wel dat ik een stuk harder ga op mn YZF750R dan op mijn FZR600, en dat de GSXR750 die ik laatst een paar sessies mocht lenen weer een heel andere wereld is. :]

Desondanks, zoals gezegd, voor zo weinig geld een erg leuke motor, ook voor op circuit. En ik heb zelf net zo goed betere motoren ingehaald, maar dan vind ik toch echt dat dat ligt aan het verschil tussen coureurs en niet aan de motoren. :+

Was vooral eigenlijk gewoon nieuwsgierig, ik vind het wel tof dat meer mensen nog zo'n motor pakken voor circuitdagen. *D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan