Yamaha FZS 600 (Fazer) 2004

Aquarius

Rookie
25 apr 2005
13
0
Te koop:

Zilver kleurige YAMAHA FZS 600 van het bouwjaar mei 2004. Voorzien van een motorblok met brandstofinjectie dat regelrecht uit de alleswinnende YZF-R6 supersport komt. Met een geweldig sturend aluminium frame, uiterst comfortabele kuip en schitterende onder het zadel geplaatste dubbele einddempers.

Inclusief werkplaatshandboeken, sleutels, etc. Motor wordt geleverd zoals een dealer.

Prijs: € 6.000,00
Afgelegde kilometers: 6768 km
Beveiliging: startonderbreking, Kryptonite schijfrem slot en een kettingslot beide ART keurmerk
Extra: roller protector kit, Sub Cowling Sport, tank pad, seat cowling (alles origineel voor een Yamaha Fazer 2004), aansluiting voor het opladen van de accu incl. OPTIMATE 3 oplader en een buiten hoes.

Status: NIEUW. Dealer onderhouden. GEEN schade ondervonden.

Reden verkoop: emigreren!

Tot 22 mei verkrijgbaar!

Technische specificaties:

Motorgedeelte
Type: Viertakt, viercilinder lijnmotor, DOHC, 16 kleppen
Koeling: Vloeistofgekoeld
Cilinderinhoud: 600 cc
Boring x slag: 65,5 x 44,5 mm
Boring x slag: 12,2 : 1Max.
Vermogen: 72 kW (98 pk) @ 12.000 tpm
Max. koppel: 63,1 Nm (6,4 kg-m) @ 10.000 tpm
Carburatie: elektronische injectie
Ontsteking: TCI
Startsysteem: elektrisch
Transmissie: 6 versnellingen
Transmissie: ketting
Tankinhoud: 19,4 liter
Olietank inhoud: 3,4 liter

Rijwielgedeelte
Voorvering: telescoop
Front travel: 130 mm
Achtervering: monocross
Rear travel: 130 mm
Voorrem: dubbele schijfrem, Ø298 mm
Achterrem: enkele schijf, Ø245 mm
Bandenmaat voor: 120/70 ZR17M/C (58W)
Bandenmaat achter: 180/55 ZR17M/C (73W)

Afmetingen
Lengte: 2.095 mm
Breedte: 750 mm
Hoogte: 1.215 mm
Zithoogte: 795 mm
Wielbasis: 1.440 mm
Grondspeling: 130 mm
Gewicht leeg: 187 kg

Kijk ook eens hier:
koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/motoren_yamaha/28932142.html?
[url*]koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/motoren_yamaha/28932142.html?[/url*]

(kopieer de link in je adres balk, zonder de tags [url*] en [/url*].

Door Norton Internet Security (of anders) kan het zijn dat de link niet zichtbaar word. Zoek op je internet browser taakbalk naar je Norton Internet Security icoon en vink "Reclame op deze site blokkeren" uit in de opties.

Hier nog een paar fotos:

full

441460383dw.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bedankt.

Prijs: € 7.650,00 (topic is aangepast).
Kijk ook eens hier:
koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/motoren_yamaha/28932142.html?
[url*]koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/motoren_yamaha/28932142.html?[/url*]

(kopieer de link in je adres balk, zonder de tags [url*] en [/url*].

Door Norton Internet Security (of anders) kan het zijn dat de link niet zichtbaar word. Zoek op je internet browser taakbalk naar je Norton Internet Security icoon en vink "Reclame op deze site blokkeren" uit in de opties.

Bijlage: 44146038.jpg
 
Laatst bewerkt:

ik zie net dat je je prijs van 7600 naar 7000 hebt veranderd.. dat is al in de goede richting, maa als je je bedenkt dat een GLOEDNIEUWE 7200 euro kost..dan zit je nog steeds te hoog. ik kocht de mijne zelfs met 0 km op de teller voor 6300 euro en dat bij een DEALER.

dus tja als je em echt voor 22 mei weg wil hebbe zal je heel wat moeten zakken in prijs en anders moet je em maar gewoon mee late emigrere :)
 
Welke dealer? Ik voel me nu erg opgelicht?! Was dat ook inclusief rijklaar maken en overschrijven?

Praten we over dezelfde motor uit hetzelfde jaar met alle extra's en accessoires?

Ben je misschien geintereseerd?
 
Laatst bewerkt:
Welke dealer? Ik voel me nu erg opgelicht?!

motorport uithoorn heb ik in der tijd nog voor 6300 euro een 2003 model gekocht gloedje nieuw
en bij jos smit motoren koop je een 2005 fazer voor 7200 euro
hoeveel heb je betaald dan voor je motor?

ik zou zegge.. wil je ene goede richtverkoopprijs voor je fazer, kijk dan voor hoeveel ze worden aangeboden op marktplaats (en dan ff prijs aanpasse naar gelang je kilometerstand en onderhouds staat)
 
Jij praat over een Fazer uit 2003!

Klopt een Fazer FZS 600 2004 catalogus waarde is 8000. Hier krijg je vaak 5% korting op gemiddeld. Dan zit je op 7600. Plus rijklaar maken kosten en overschrijven zit je vaak al op een kleine 8000. Plus dat ik die extra's erop heb laten zetten. Kappen zijn niet goedkoop. Daarbij doe ik ook nog kwaliteits sloten erbij die door alle verzkeringen worden goedgekeurd. Ook niet goedkoop. Etc. etc. etc.

Ik zat inderdaad iets te hoog. Ik heb geduld. Verkoop ik hem niet gaat die inderdaad mee. 7000 euro is een redelijke prijs.
 
Inderdaad. Mijn prijs is aardig. Sommige hebben meer kilometers en niets extra's. En mijn kleur zie je ook niet veel. Erg mooi. En andere lijken wel iets te mankeren. Dus ik wacht op mensen die geintereseerd zijn en willen onderhandelen. Mijn uiterste prijs zal uit wanhopigheid 6500 kunnen worden. Lager niet!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan