Yamaha FZS600 classicracer

Vraagje: is de opdracht aangepast of heb ik het verkeerd begrepen ? In het begin van het topic wordt gemeld dat de achterbrug vervangen gaat worden. Als ik vorderingen totnogtoe lees blijft de achterbrug al wordt er wel het nodige aangepast. Want waarom anders de ketting uitlijnen.

Maar je gaat vlot van start :t
 
Vraagje: is de opdracht aangepast of heb ik het verkeerd begrepen ? In het begin van het topic wordt gemeld dat de achterbrug vervangen gaat worden. Als ik vorderingen totnogtoe lees blijft de achterbrug al wordt er wel het nodige aangepast. Want waarom anders de ketting uitlijnen.

Maar je gaat vlot van start :t
Achterbrug gaat aangepast worden. De schokbreker komt boven langs.
 
20211020_135522.jpg

20211020_141936.jpg

PVM velgen aangepast op gangbare lager maten. Tevens de aansluitvlakken vd schijven schoon gedraaid. Wat is zo'n gegoten scheel zeg
 
20211124_172754.jpg

20211124_172747.jpg

De achterschokbreker gaat naar boven zonder linksysteem. Hierdoor kan ik de uitlaatbocht door de achterbrug laten lopen.
 
Komende tijd zal ik spulletjes moeten scoren.
Bouw snelheid zal niet zo hoog liggen als voorheen daar het bekleden van zadels voor gaat en ik kleine opdrachten tussendoor pak.
Maar mijn doel is wel om deze motor eind mei klaar te hebben.
Afgelopen winter deze gebouwd ( geen topic van bedenk ik mij nu)
Bekijk bijlage 1682814


Uiteraard ook een yamaha. Een xv1000 in dragstyle. Ook deze heb ik in opdracht gebouwd.
O en zo zag ie er uit bij aanschaf:
Bekijk bijlage 1682815
Wat fijn dat je die gesloopt hebt en opnieuw opgebouwd.
 
Gaaf project weer! Ik volg mee.
Had ik maar zulk Gereedschap en skills, dan duurde mijn projecten geen jaren. :+
 
Mooi hoor *O* *O*

Ff een paar vraagies:
Van welke motor komt de (WP?) piggybag schokbrekert vanaf?
Hoh?

Greetz, Q
Speed triple meen ik. Sowieso een WP.
37cm hoh maar is een paar cm instelbaar.
Ideaal om mee te bouwen/puzzelen. Alles instelbaar.
20211205_164849.jpg



Lekker omslachtig, had net zo goed een enkel schakelpendaaltje naar achter kunnen laten steken. Schakelt ie ook andersom, 1 omhoog en de rest naar beneden.
Ach het is meer af fabriek zo haha.
 
Als die demper bij Ron vandaan komt,was ie van een Daytona.Je was me te snel,had mooi op mijn project gepast:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan